چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

در ادامه روند رسیدگی به مسائل کتابخانه‌های عمومی؛

دبیرکل نهاد از کتابخانه‌های عمومی شهرستان های شهریار، قدس و ملارد بازدید کرد

بازدید دبیرکل نهاد از کتابخانه‌های عمومی شهرستان های شهریار، قدس و ملارد

مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به همراه جمعی از مدیران کل نهاد، طی سفر به شهرستان های شهریار، قدس و ملارد ضمن بازدید از کتابخانه های عمومی این شهرستان با کتابداران و اعضای این کتابخانه ها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مهدی رمضانی دبیر کل نهاد در ادامه برنامه برای رسیدگی به مشکلات کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی کشور با حضور در شهرستان های شهریار، قدس و ملارد از کتابخانه عمومی این شهرستان بازدید کرد.

مسئولان نهاد در این بازدید در چهار گروه مختلف از کتابخانه‌های عمومی استاد شهریار، شهدای مدافع حرم، سادات نوذری، امام علی علیه السلام، ثامن الائمه علیه السلام، سعدی، شهید احمدی روشن، شهدای بُکه، شهید بهشتی، نور، علامه طباطبایی، شهید قنبری و کتابخانه سیار یار مهربان ۶ بازدید و با کتابداران و اعضای این کتابخانه ها دیدار و گفتگو کردند.

مسائلی چون نامناسب بودن گرمایش و سرمایش، نامناسب بودن نور، نبود تهویه مناسب و کمد نگهداری وسائل در سالن‌های مطالعه، از جمله مشکلات مطرح شده از سوی اعضا در این بازدیدها بوده است.

گفتنی است در این بازدید مهدی توکلیان، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل، اصغر گودرزی، مدیرکل امور کتابخانه‌ها و مشارکت‌ها، محمدعلی محمدی مدیر کل منابع انسانی و امور پشتیبانی، علیرضا زند وکیلی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران و سجاد عمرانی مدیر دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات حضور داشتند.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 5 =