چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد مطرح کرد؛

تخصص و تجربه کتابداران عامل برپایی موفق موکب های فرهنگی نهاد در مسیر زائران اربعین

هراتی

محمدرضا هراتی از برپایی ۷ موکب با ارائه خدمات فرهنگی در چهار استان آذربایجان غربی، ایلام، خوزستان و کرمانشاه برای خدمت به زائران خبر داد و گفت: در کنار این فعالیت‌ها، سالن‌های مطالعه کتابخانه‌هایی که در مسیرهای منتهی به مرز هستند، برای اسکان زائرین آماده شده و در صورت تمایل میزبان این عزیزان خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، محمدرضا هراتی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی با حضور در موکب فرهنگی کتابخانه‌های عمومی در مرز چذابه به بیان توضیحاتی در خصوص فعالیت موکب‌های فرهنگی پرداخت و گفت: مجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور امسال در اقدامی تحت عنوان پویش «اول‌کتاب عشق نامش حسین(ع) بود» با خدمات و فعالیت‌هایی در خدمت زائران کربلا است. این فعالیت‌ها در قالب قصه‌گویی، نقاشی، پرده‌خوانی، شعرخوانی، محافل شعر تخصصی در دو بخش بانوان عاشورایی و اربعین و همچنین پویش سلام بر حسین(ع) ویژه کودکان، طی ۳ هفته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی ۷ موکب با ارائه خدمات فرهنگی در چهار استان آذربایجان غربی، ایلام، خوزستان و کرمانشاه، ادامه داد: در کنار این فعالیت‌ها، سالن‌های مطالعه کتابخانه‌هایی که در مسیرهای منتهی به مرز هستند، برای اسکان زائرین آماده شده و در صورت تمایل میزبان این عزیزان خواهیم بود.

هراتی ضمن تقدیر از همکاران کتابدار، تصریح کرد: بار اصلی این فعالیت‌ها بر دوش همکاران عزیزم است و ان‌شاءالله تخصص چندین ساله آنها در کنار تجربه امسال، موجب خواهد شد سال آینده در این ایام خدمات بهتری در حوزه فرهنگ ارائه دهیم. امیدوارم سفر تمام زائرین به سلامت باشد و ان‌شاءالله ما را دعا کنند تا به برکت دعای آنها توشه‌ای از این ایام داشته باشیم.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 1 =