سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان:

هلال‌احمر استان با تمامی ظرفیت در کنار کتابخانه‌های عمومی خواهد بود

دیدار با مدیرعامل هلال احمر چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی این استان با اشاره به خاستگاه مردمیِ کتابخانه‌های عمومی، بر لزوم همراهی با این نهاد فرهنگی در مسیر آگاهی‌بخشی به جامعه تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری، احمد فرهادی، مدیرکل با هدف افزایش سطح تعاملات و استفاده از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها برای گسترش فعالیت‌ها، روز دوشنبه ۲۶ دی‌ماه، با مسعود مثنوی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر این استان دیدار و گفتگو کرد.

هلال‌احمر استان با تمامی ظرفیت‌هایش در کنار کتابخانه‌های عمومی خواهد بود

در این دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ضمن تشکر از تلاش‌های خستگی ناپذیر جمعیت هلال‌احمر در عرصه‌های مختلف به ویژه در شرایط جوی موجود، به بخشی از فعالیت کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و بیان داشت: هدف ما ارائه خدمات با رویکردی عدالت‌محور به تمامی نقاط استان بدون در نظر گرفتن محدودیتهایی از جمله صعب‌العبوری مسیر، دوری راه، کمبود تجهیزات و منابع مالی بوده و تلاشمان این است تا از همه امکانات موجود برای ترویج کتابخوانی و رساندن کتاب و منابع مطالعاتی به تمامی مردم استان در قالب «کاروان دانایی» استفاده کنیم و برای رسیدن به این هدف نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلفِ اجرایی هستیم تا با کمک هم بتوانیم در راستای ارتقا سطح فرهنگی استان گام برداریم.
 

هلال‌احمر استان با تمامی ظرفیت‌هایش در کنار کتابخانه‌های عمومی خواهد بود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از همکاری با کتابخانه‌های عمومی بیان داشت: ارتباط و همکاری با کتابخانه‌ها باعث افتخار است و ما نیز در پیمودن این مسیر مقدس با شما همقدم خواهیم بود.

 مسعود مثنوی افزود: بیشتر خانواده بزرگ هلال‌احمر را افراد داوطلب و مردم تشکیل می‌دهند و شما نیز یک دستگاه مردمی هستید پس هم‌سو و هم‌جهت، با بهره‌گیری از ظرفیت خانه‌های هلال، اکیپ‌های سیار، چادرهای در اختیار و پایگاههای امدادی، در مبحث آموزش، ارتقا سطح آگاهی عمومی و ترویج کتابخوانی با کتابخانه ها همراهی خواهیم کرد و ان‌شاءالله با همکاری هم، کاروان داناییِ اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی میهمان اقصی نقاط استان خواهد شد.

وی به برگزاری دوره آموزش امداد و نجات توسط هلال‌احمر به کادر کتابخانه‌ها اشاره کرد و افزود: خوشحالیم که کتابداران به جمع امدادگران استان پیوسته‌اند و می‌توانند در کنار رسالت ارزشمند آگاهی‌بخشی به جامعه، در حوادث نیز در کنار مردم باشند.

هلال‌احمر استان با تمامی ظرفیت‌هایش در کنار کتابخانه‌های عمومی خواهد بود

هلال‌احمر استان با تمامی ظرفیت‌هایش در کنار کتابخانه‌های عمومی خواهد بود

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 4 =