چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ عنوان کرد:

نقش کتابخانه‌های عمومی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب انکارناپذیر است

حجاب و عفاف البرز

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجابر انصاری‌پور در اختتامیه مجازی برنامه‌های فرهنگی دهه فجر شهرستان ساوجبلاغ، نقش کتابخانه‌های عمومی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را انکارناپذیر دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اختتامیه برنامه‌های فرهنگی دهه فجر شهرستان ساوجبلاغ با موضوع انقلاب اسلامی و صیانت از عفاف و حجاب با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجابر انصاری‌پور، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ در فضای مجازی و بستر اسکای روم، با حضور کتابداران و جمعی از اعضای کتابخانه‌های عمومی این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری‌پور در این برنامه با اشاره به ارزش والای زن در دین مقدس اسلام، اظهار داشت: حکومت واداده پهلوی، فرهنگ غربی را در کشور توسعه و گسترش می‌داد.

وی با اشاره به تلاش‌های غرب‌مدارانه حکومت پهلوی در حوزه زنان یادآور شد: در این حکومت غرب‌زده، زن را به عنوان کالا می‌پنداشتند؛ به‌طوری‌که برخورد با مقام والای زن در این دوره‌ی سیاه و منحوس، متناسب با ارزش‌های والای مقام زن و الگوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) نبود.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری‌پور اضافه کرد: ارمغان انقلاب اسلامی ایران به بانوان، ارزش نهادن به مقام زن در جامعه و خانواده بود.

وی در ادامه سخنان خود به نقش کتابخانه‌ها و کتابداران در حوزه عفاف و حجاب در جامعه اشاره و تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی  محل رفت و آمد کودکان، نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها با گرایش‌های فکری مختلف است. نقش کتابخانه‌های عمومی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب انکارناپذیر است و کتابداران می‌توانند با استفاده از این فرصت مغتنمی که نصیب‌شان شده، با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع و در اختیار گذاشتن منابع مفید، این امر پسندیده را توسعه دهند.

گفتنی است در پایان این ارتباط ویدیوئی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوجبلاغ به مباحث و دغدغه‌های مختلف جوانان در حوزه عفاف و حجاب پاسخ داد.

نقش کتابخانه‌های عمومی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب انکارناپذیر است

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 5 =