شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

در آیین تکریم سرپرست و معارفه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان مطرح شد؛

انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی مبتنی بر آموزه‌های قرآنی است

تودیع و معارفه مدیرکل اصفهان

آیین تکریم عباس نعمتی، سرپرست اداره‌کل و معارفه علی شاه‌نظری به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، آیین تکریم سرپرست اداره‌کل و معارفه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان روز چهارشنبه 16 فروردین‌ماه با حضور محمدرضا هراتی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی و محمدعلی میرزایی، مدیرکل امور استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ سعید صادقی، مدیرکل حوزه استاندار؛ علی تمنایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ رضا مختاری، رئیس دانشگاه پیام نور اصفهان، مسئولین استانی، چهره‌های علمی و فرهنگی استان، رؤسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها، کارشناسان ستادی، کتابداران و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات بهزیستی برگزار شد.

انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی مبتنی بر آموزه‌های قرآنی است

محمدرضا هراتی معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این مراسم ضمن تبریک و تهنیت بهار طبیعت و تقارن آن با ایام پرفضیلت ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی و بهار دلها، از تلاش‌های ارزشمند و بی‌دریغ همه همکاران مجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور قدردانی نمود و افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی مبتنی بر آموزه‌های قرآنی است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز مبانی انقلاب اسلامی را مبانی قرآنی می‌دانند.

وی ادامه داد: امروزه مسئله فرهنگ، مسئله بسیار مهمی است و بایستی به مقوله فرهنگ توجه ویژه‌ای داشت.

معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی ضمن تشکر از زحمات ارزشمند عباس نعمتی سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان برای علی شاه‌نظری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان آرزوی موفقیت نمود و خاطرنشان کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور یک نهاد صددرصد فرهنگی است و مسائل کتابخانه‌ای و افزایش فضای کتابخانه‌ای، بحث معیشت همکاران، بحث ارائه خدمات نوین به اعضا و... بایستی با نگاه فرهنگی اتفاق بیفتد.

انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی مبتنی بر آموزه‌های قرآنی است

در ادامه عباس نعمتی سرپرست پیشین اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان ضمن تبریک ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) انتصاب شایسته دکتر شاه‌نظری را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد و افزود: خوشبختانه با تلاش کارکنان ستادی و کتابداران، استان اصفهان در اکثر شاخص‌ها از استان‌های رده اول در نهاد کتابخانه‌ها به شمار می‌آید.

وی همچنین تقویت و استحکام تعامل بین ستاد مرکزی و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، برگزاری جلسه شورای اداری با توجه به اهمیت ادارات شهرستان‌ها، پیگیری بحث افزایش عضویت و امانت در کتابخانه‌های عمومی استان، پیگیری و مکاتبه با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای اختصاص ساختمان اداره‌کل را از اهم اقدامات صورت گرفته در مدت محدود سرپرستی خود دانست.
 

انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی مبتنی بر آموزه‌های قرآنی است

علی شاه‌نظری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان نیز در این آیین ضمن تبریک بهار قرآن و روزهای مبارک این ایام به‌ویژه ولادت امام حسن مجتبی(ع) و آرزوی بهره‌مندی همگان از رحمت و کرم امام رئوف اظهار داشت: کارهای خوبی در دوره‌های قبل انجام شده است که ان‌شاءالله با همراهی و همدلی مجموعه کتابداران و همکاران اداره‌کل بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم و تا رسیدن به چشم‌انداز روشن نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب استان اصفهان در حوزه کتاب، کتابخوانی و فعالیت‌های فرهنگی ابراز امیدواری کرد با همت جمعی همکاران و تعامل با نهادها و دستگاه‌های اجرایی بتوانیم جایگاه و موقعیت خوبی داشته باشیم.

انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی مبتنی بر آموزه‌های قرآنی است

سعید صادقی، مدیرکل حوزه استاندار نیز در این آیین ضمن تبریک سال نو بهترین خواستگاه و پناهگاه مردم را کتابخانه‌های عمومی دانست و اظهار امیدواری کرد اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان حضور مؤثرتری در جلسات شورای فرهنگ عمومی و کانون‌های استانداری داشته باشد.

وی همچنین ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در خصوص همکاری در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی قول مساعد داد.

در پایان آیین ضمن تقدیر از فعالیت‌های عباس نعمتی، حکم انتصاب علی شاه نظری به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان به وی تقدیم شد.

انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی مبتنی بر آموزه‌های قرآنی است

انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی مبتنی بر آموزه‌های قرآنی است

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 0 =