شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵

با حمایت بانک پاسارگاد؛

عملیات احداث دو کتابخانه روستایی در استان همدان آغاز شد

آغاز عملیات اجرایی دو کتابخانه روستایی اهدایی بانک پاسارگاد در شهرستان همدان

عملیات احداث دو کتابخانه عمومی در روستاهای کوزره و دهپیاز شهرستان همدان توسط بانک پاسارگاد آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت کلنگ احداث دو کتابخانه عمومی در روستای کوزره بخش شراء و دهپیاز در بخش مرکزی شهرستان همدان با حمایت بانک پاسارگاد و با حضور مدیرعامل این بانک؛ محمد احمدوند، معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان و مسئولین شهرستانی به زمین زده شد.

عملیات احداث دو کتابخانه روستایی در استان همدان آغاز شد

صحبت اله همایونفر، بخشدار شراء در این آیین اظهار کرد: روستای کوزره مرکز دهستان شوردشت با ۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت است که مردمانی ولایتمدار و شورای اسلامی پیگیری دارد. زمین اهدایی روستا مربوط به حمام قدیمی بود که به منظور احداث کتابخانه در نظر گرفته شده و ۳۶۰ متر مربع مساحت دارد.  

عملیات احداث دو کتابخانه روستایی در استان همدان آغاز شد

مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد نیز در آیین کلنگ‌زنی این دو کتابخانه اظهار کرد: کتابخانه یک مرکز آموزشی است که در کنار آن می‌تواند یک مرکز علمی، فرهنگی و تربیتی و... هم باشد، چنانکه در کتابخانه می‌توان مهارت‌های زندگی را به افراد آموخت.

وی با تأکید بر اینکه محیط کتابخانه بهترین جا برای دارالقرآن است تأکید کرد: ما علاوه بر احداث کتابخانه در روستاهای کوزره و دهپیاز، دارالقرآن هم احداث خواهیم کرد تا در دل کتابخانه یک دارالقرآن داشته باشیم، بنابراین بر طراحی اولیه بازنگری انجام شود و زیربنای کتابخانه‌ها که قرار بود ۱۳۰ مترمربع باشد به اندازه نیاز افزایش یابد.

عملیات احداث دو کتابخانه روستایی در استان همدان آغاز شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 0 =