سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

با حضور در غرفه نهاد در نمایشگاه و اهدای کتاب انجام شد؛

دعوت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از مردم برای پیوستن به پویش اهدای کتاب

حجت الاسلام قمی

حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در غرفه نهاد در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به پویش «اهدای کتاب، اهدای دانایی» پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بازدید از غرفه نهاد در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن تقدیر از اقدام نهاد در توسعه خدمات کتابخانه‌ای در نقاط محروم در قالب احداث کتابخانه و راه‌اندازی کتابخانه سیار گفت: سال‌ها است که کتاب‌هایی که می‌خرم و می‌خوانم به کتابخانه‌های خوبی که سراغ دارم اهدا می‌کنم.

وی با شرکت در پویش «اهدای کتاب، اهدای دانایی» نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تصریح کرد: به نظرم با ظرفیت خوبی که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دارد و کتاب‌های سالم را تحویل می‌گیرد و به گونه‌های مختلف به دست مردم در مناطق محروم و کتابخانه‌های سیار می‌رساند کار بسیار خوبی است. دوست دارم به سهم خودم در زمانه گرانی کتاب از مردم دعوت کنم تا کتاب‌های سالم خود را به کتابخانه‌های عمومی اهدا کنند تا به دست عده‌ای که دسترسی به کتاب ندارند برسد.

حجت‌الاسلام محمد قمی افزود: با ایجاد شرایط کتابخوانی و دسترسی عادلانه همه مردم به کتاب از طریق تقویت کتابخانه‌ها، جامعه‌ای دوست‌داشتنی‌تر، خواستنی‌تر و داناتر خواهیم داشت.

وی در پایان از محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری، برای اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی و پیوستن به این پویش دعوت کرد.

پیوستن رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به پویش اهدای کتاب

پیوستن رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به پویش اهدای کتاب

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 10 =