یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

فرماندار شهرستان پیشوا:

جشنواره کتابخوانی رضوی، فرصت مغتنمی برای ارتقای سطح مطالعه فرهنگی جامعه است

فرماندار شهرستان پیشوا ؛

ابراهیم تاجیک نوری، فرماندار شهرستان پیشوا در پیامی آحاد مردم ولایتمدار و دوستداران اهل بیت(ع) شهرستان پیشوا را به شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، ابراهیم تاجیک نوری، فرماندار شهرستان پیشوا طی پیامی آحاد مردم ولایتمدار و دوستداران اهل بیت(ع) شهرستان پیشوا را به حضور پرشور در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(علیه السلام). ائمه معصومین(علیه السلام) به عنوان سفیران دین مبین اسلام با وجود مخالفت حاکمان عصر خود، بیشترین هدایت فکری و فرهنگی را بر عهده داشته و با ترسیم خط مشی و سیاست‌گذاری‌های فرهنگی، بیشتر از هر کسی در رشد و بالندگی جامعه تاثیرگذار بوده اند.

 
جشنواره کتابخوانی رضوی، فرصت مغتنمی برای ارتقای سطح مطالعه فرهنگی جامعه و آشنایی هرچه بیشتر با سیره و زندگانی امام رضا(علیه آلاف التحیه وثنا) و تشویق عموم به کتاب و کتابخوانی است.
 
برگزاری جشنواره هایی از این دست، عاملی است برای پیوند نسل جوان با موضوع کتابخوانی واین فرصت ارزشمند علاوه بر آشنا کردن این نسل اثرگذار در جامعه با فرهنگ و سیره اهل بیت(علیه السلام) موجبات ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای گروه های مختلف به ویژه نسل جوان، پویا و با نشاط امروز ایران اسلامی را فراهم می کند.

اینجانب ضمن عرض ارادت به ساحت مقدس ائمه معصومین(صلوات الله علیه) و علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) و تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این جشنواره سراسر نورو معنویت، از آحاد مردم ولایتمدار، نوجوانان، جوانان و تمامی ارادتمندان این آستان دعوت می کنم با مشارکت پرشور در این اقدام ارزشمند فرهنگی، معرفتشان را به ائمه اطهار(علیه السلام) افزایش داده و سیره پاک آن بزرگواران را سرلوحه کارو زندگی خود قرار دهند؛ سربلندی و موفقیت همگان را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.
ابراهیم تاجیک نوری
فرماندار شهرستان پیشوا

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 10 =