یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

عضو ناظر مجلس در هیئت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور مطرح کرد؛

هویت‌بخشی به کتابخانه‌های عمومی در دستور کار جدی مجلس یازدهم است

نماینده مردم رفسنجان و انار

حجت‌الاسلام حسین جلالی، نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در دیدار صمیمانه با کتابداران رفسنجان گفت: هویت بخشی به کتابخانه های عمومی در دستور کار جدی مجلس یازدهم است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان، حجت‌الاسلام حسین جلالی، نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار و عضو ناظر مجلس در هیئت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور با کتابداران شهرستان‌های رفسنجان، زرند و کوهبنان دیدار و گفتگو کرد.

جلالی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی عنوان کرد: جایگزینی برای کتاب وجود ندارد و کتابداران با ارائه طرح‌های نو و جدید برای توسعه فرهنگ کتابخوانی گام برمی‌دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار با اشاره به اینکه طبق قانون، شهرداری‌ها باید نیم درصد از درآمد خود را به حساب کتابخانه‌های عمومی واریز کنند، اظهار داشت: شهرداری رفسنجان در حوزه کارهای فرهنگی پیشتاز بوده و اقدامات خوبی انجام داده است ولی همه دستگاه‌ها در شهرستان باید کمک کنند تا بتوانیم به اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی بپردازیم. 

جلالی با اشاره به رویکردهای فرهنگی مجلس یازدهم اظهار داشت: هویت‌بخشی به کتابخانه‌های عمومی در دستور کار جدی مجلس یازدهم است.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین جلالی از کتابخانه سیدجواد افصح هجری بازدید کرد.

هویت بخشی به کتابخانه های عمومی در دستور کار جدی مجلس یازدهم است

هویت بخشی به کتابخانه های عمومی در دستور کار جدی مجلس یازدهم است

هویت بخشی به کتابخانه های عمومی در دستور کار جدی مجلس یازدهم است

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 4 =