سه‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

با هدف بررسی روند پیشرفت انجام شد؛

بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از پروژه‌های کتابخانه ای نیمه‌تمام ساری

بازدید مدیرکل از پروژه کتابخانه های نیمه کاره شهرستان ساری

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران جهت بررسی روند پیشرفت، از پروژه های کتابخانه‌ای بِندارخیل، کتابخانهٔ سبز و بالادِزا شهرستان ساری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، سکینه‌خاتون مهدیان‌پور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان به منظور بررسی و آگاهی بیشتر از وضعیت پیشرفت پروژه‌های نیمه‌تمام، صبح یکشنبه (۴ تیرماه ۱۴۰۲) از پروژه های کتابخانه‌ای روستای بِندارخیل، کتابخانهٔ سبز و روستای بالادِزا شهرستان ساری با حضور رئیس شهرستان و کارشناسان ستادی بازدید کرد.

مهدیان‌پور پس از بررسی پروژه‌ها، ضمن اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژهٔ کتابخانهٔ بالادزا اذعان داشت: این پروژه در وضعیت بهتری نسبت به دو پروژه کتابخانهٔ سبز و روستای بِندارخیل قرار دارد و از طریق رایزنی‌های صورت گرفته با خیّرین با تهیه و تخصیص اعتبار باقی‌مانده تا پایان سال قابل بهره‌برداری خواهد بود.

گفتنی است،  پروژهٔ بندارخیل، اسکلت دوطبقه‌ای است که در سال ۱۳۹۱ با زیربنای ۳۹۰ مترمربع بر روی زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع احداث شده و تا به حال ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. پروژهٔ کتابخانه سبز، خیّرساز بوده و در مساحت ۳۴۶ مترمربع با زیربنای ۳۵۲ مترمربع در سال ۱۳۹۹ کلنگ‌زنی شد. همچنین پروژه کتابخانهٔ روستای بالادزا در ساختمانی با زیربنای ۲۵۰ مترمربع بوده که سال ۱۳۹۱ در زمینی به مساحت ۵۴۰ مترمربع کلنگ آن به زمین خورده است.

بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از پروژه‌های کتابخانه ای نیمه‌تمام ساری

بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از پروژه‌های کتابخانه ای نیمه‌تمام ساری

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 13 =