شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴

شهردار پیشوا:

جشنواره کتابخوانی رضوی، فرصتی ارزشمند برای پیوند عموم مردم با یار مهربان

شهردار پیشوا ؛

سیدجمال محمدی شهردار پیشوا در پیامی همکاران و شهروندان پیشوایی را به شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران؛ سیدجمال محمدی، شهردار پیشوا در پیامی همکاران و شهروندان پیشوایی را به شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

باغ سرسبز کتاب، هنگامی که عطر جانفزای شناخت اهل بیت(ع) در آن می پیچد و جلوه ای از ظرایف سیره و سنّت آن عزیزان خدا را متبلور می سازد، برکتی صدچندان می یابد، بدان گونه که عطر آسمانی آن از جسم و جان خوانندگان جاری و در رفتار عملی شان متجلّی می شود.

جشنواره کتابخوانی رضوی، فرصتی ارزشمند برای پیوند عموم مردم با "یار مهربان" اندیشه های بشری است و زمانی که با آموزه های اصیل مذهبی آمیخته شوند، شکوه صدچندان می یابند. این جشنواره که مفتخر و معطّر به نام و یاد نورانی هشتمین اختر تابنده آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(علیه آلاف التحیه و الثناء)، خواهر گرانقدرشان حضرت فاطمه معصومه(سلام¬الله علیها) و فرزند برومندشان حضرت جواد(علیه السلام) می باشد، فرصت مناسبی است برای آشنایی نسل جدید با آموزه های اخلاقی این امام بزرگوار که اخلاق گرایی و دعوت به مهر ورزی از ویژگی های بارز امام هشتم است.

اینجانب ضمن شرکت در این مسابقه ملی کتابخوانی، همکاران گرامی و عموم شهروندان را به شرکت گسترده در این جشنواره دعوت می کنم.


سید جمال محمدی
شهردار پیشوا

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 9 =