سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

به واسطه مشارکت مؤثر در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انجام شد؛

تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

تقدیر از دبیرکل نهاد به عنوان عضو شورای سیاستگذاری سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به واسطه مشارکت مؤثر در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور تقدیر کرد و نوشت: پیشرفت کیفی این رویداد سترگ ملی، بی تردید مرهون تلاش فراگیر و همیاری نهادهای مختلف از جمله همکاران ارجمند آن مجموعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به واسطه مشارکت مؤثر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، طی مراسمی که شامگاه دوشنبه ۲۶ تیرماه برگزار شد، با اهدای لوح سپاس از مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد تقدیر کرد. متن لوح سپاس در ادامه آمده است:

جناب آقای مهدی رمضانی
عضو محترم شورای سیاستگذاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

به فضل الهی، سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان رویدادی معتبر در عرصه جهانی و جشن بزرگ پارسی‌زبانان علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی در داخل کشور برگزار شد و برگ زرینی به کارنامه خدمات فرهنگی دولت مردمی افزود. پیشرفت کیفی این رویداد سترگ ملی، بی‌تردید مرهون تلاش فراگیر و همیاری نهادهای مختلف از جمله همکاران ارجمند آن مجموعه است.

کوشش ارزشمند جنابعالی و دست‌اندرکاران در برپایی موفقیت‌آمیز این رخداد کم‌نظیر را ارج می‌نهم و از اینکه بار دیگر تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) در پرداختن به موضوع کتاب و کتاب‌خوانی اجابت گردید و این نمایشگاه پررونق‌تر و باشکوه‌تر از هر سال به منصه ظهور رسید، سپاسگزارم و بهروزی روزافزون شما را در خدمت به فرهنگ غنی اسلامی-ایرانی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

امید که تداوم این همکاری‌ها بیش از پیش بر ارتقا و توسعه فرهنگ مکتوب کشور بیفزاید.

محمدمهدی اسماعیلی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور


گفتنی است در آیین تقدیر از دست‌اندکاران سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از محمدرضا هراتی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد نیز با اهدای لوح سپاس یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر شد. متن لوح سپاس در ادامه آمده است:

جناب آقای محمدرضا هراتی
معاون محترم توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

سلام علیکم
«کتاب» تجلی انوار دانش‌ها و اندیشه بشری و «نشر کتاب» از ارکان بنیادین‌ترین تمدن جدید است و گسترش و ترویج کتابخوانی، جهان را درخشان و آکنده از اندیشگری، امید و همدلی می‌سازد. کتاب و کتابخوانی راز جاودانگی، تعالی اندیشه انسانی و توانمندی فرهنگی ایران اسلامی در جهان امروز است و «نمایشگاه کتاب» عرصه تجلی قدرت فرهنگی مردم ایران و نمادی از شور فرهنگی حاکم در جامعه به شمار می‌رود.

با لطف پروردگار و همراهی، راهبری و پشتکار متولیان فرهنگ دولت مردمی، سی‌وچهارمین برگ از دفتر این رویداد سترگ فرهنگی ورق خورد و نمایشگاه کتاب میزبان قابل و لایقی برای مردم شد. ارتقای کیفی این دوره از نمایشگاه، مرهون تلاش فراگیر و همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله همکاران ارجمند آن مجموعه بوده است.

بدین‌وسیله از اینکه بار دیگر تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در پرداختن به موضوع کتاب و کتابخوانی اجابت و نمایشگاه پررونق‌تر و باشکوه‌تر برگزار شد، از شما سپاسگزارم.

خاطره کوشش‌های بی‌وقفه، پیگیری و سخت‌کوشی شما در این نمایشگاه از یاد نخواهد رفت. برایتان آرزوی تندرستی و بهروزی روزافزون مسئلت دارم.

یاسر احمدوند
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
و رئیس سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
9 + 5 =