شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸

با صدور پیامی صورت گرفت؛

دعوت فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ملارد از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

دعوت سرهنگ پاسدار علی اکبر جهانی نژاد فرمانده سپاه ناحیه ملارد از مردم برای شرکت در جشنواره رضوی

علی اکبر جهانی نژاد ؛فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ملارد ؛ با معرفی و خوانش کتاب آبی ها از منابع دوازدهمین دوره جشنواره رضوی و شرکت در این جشنواره ؛مردم کتابدوست ملارد را به شرکت و حضور پرشور در این جشنواره دعوت کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران؛ علی اکبر جهانی نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ملارد  در پیامی از عموم مردم برای شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.
متن پیام به این شرح است:
دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از فعالیت های فرهنگی بسیار ارزشمندی است که از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در راستای ترویج فرهنگ رضوی و بهره مندی از سیره پاک ائمه معصومین (ع) برگزار می گردد؛این جشنواره در جهت افزایش سطح آگاهی مردم بوده و هر اقدامی که در این زمینه انجام پذیرد؛ قابل تحسین است.
کتابخانه های عمومی می توانند با ایجاد بستری مناسب  برای مطالعه و برگزاری برنامه های فرهنگی و دینی مانند جشنواره کتابخوانی رضوی به پویایی و نشاط جامعه در حوزه کتابخوانی و آشنایی جوانان و نوجوانان با سیره ائمه اطهار و بخصوص حضرت علی بن موسی الرضا نقش به سزایی داشته باشند.
جشنواره کتاب‌خوانی رضوی بهترین فرصت است تا تمامی افراد جامعه بتوانند هر ساله با مطالعه ی سیره و سلوک امامان معصوم با محوریت امام رضا(ع)، در مسابقه کتابخوانی بزرگی که مزین به نام امام هشتم(ع)است، شرکت کنند.
اینجانب ضمن قدردانی از تلاش های اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملارد و کتابخانه های عمومی در راستای برگزاری این جشنواره ارزشمند از همه دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و مردم فهیم شهرستان ملارد  به ویژه نسل جوان، نوجوان و عموم علاقمندان به مطالعه کتاب، برای شرکت در این جشنواره دعوت می کنم تا با حضور پرشور و گسترده خود در این جشنواره، علاقه و محبت خود را به اهل بیت علیها السلام نشان داده و شیوه زندگی آن بزرگوران را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

علی اکبر جهانی نژاد
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ملارد 

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 5 =