یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

همزمان با هفته دولت؛

عملیات اجرایی بازسازی کتابخانه عمومی ارشاد مسجدسلیمان آغاز شد

ارشاد مسجدسلیمان

پروژه تخریب و بازسازی کتابخانه عمومی ارشاد شهرستان مسجدسلیمان با قدمت ۵۰ سال، در هفته دولت کلنگ زنی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، پروژه تخریب و بازسازی کتابخانه عمومی ارشاد شهرستان مسجدسلیمان با قدمت ۵۰ سال، در هفته دولت کلنگ زنی شد.

عباس حسین زاده، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خوزستان در این مراسم گفت: کتابخانه ارشاد مسجدسلیمان به دلیل قدمت بنا و آسیب دیدگی جدی ساختمان، تخریب و بازسازی می شود. این ساختمان به علت قدمت زیاد دچار فرسودگی شد و در زلزله سال ۱۳۹۸ آسیب جدی دید. پس از هشت سال تلاش و مکاتبات فراوان توانستیم این ساختمان را در ردیف پروژه‌های عمرانی قرار دهیم.

حسین زاده اعتبار اختصاص یافته برای بازسازی کتابخانه عمومی ارشاد مسجدسلیمان را بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال دانست و افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی و منابع مختلف طی سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی تأمین و پرداخت می‌شود.

وی گفت: بازسازی کتابخانه جدید از شهریورماه در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع و زیربنای ۴۵۰ مترمربع در ۲ طبقه انجام می شود و کتابخانه شامل بخش‌های مختلفی خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان تعداد اعضای فعال کتابخانه عمومی ارشاد را ۵ هزار نفر دانست و افزود: این کتابخانه حدود ۵۰ هزار عنوان کتاب دارد و با تعطیلی کتابخانه در بهمن ماه ۱۴۰۰ اعضای کتابخانه‌ بین کتابخانه‌های دیگر تقسیم شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 7 =