یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

به همت خیرین در هفته دولت؛

کلنگ ساخت کتابخانه عمومی شهر مشکان استان فارس به زمین خورد

کلنگ زنی کتابخانه مشکان

پروژه خیرساز کتابخانه عمومی «زنده یاد حاج اسماعیل داوطلب» شهر مشکان شهرستان نی ریز همزمان با هفته دولت ۱۴۰۲ کلنگ زنی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، آیین کلنگ زنی پروژه خیرساز کتابخانه عمومی «زنده یاد حاج اسماعیل داوطلب» شهر مشکان نی ریز در استان فارس، روز چهارشنبه ۸ شهریورماه با حضور محمدحسین فیروزی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس، فرهاد طهماسبی، نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی، یعقوب خسروانی، سرپرست فرمانداری شهرستان، حاج محسن سلیم جواهری، خیر پروژه، مسئولان و خیرین شهرستان نی ریز برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس در مراسم کلنگ زنی کتابخانه عمومی شهر مشکان نی ریز ضمن تشکر و قدردانی از خیر نیک اندیش سلیم جواهری، عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم به همت خیر محترم و کمک مسئولین، کتابخانه ای در شأن مردم مشکان داشته باشیم و در ارائه خدمت به مردم پیشتاز و پیشقدم باشیم. بعد از اینکه خیر محترم به تعهدات خود عمل کرد، اداره کل کتابخانه‌ها تلاش خود را برای جذب اعتبارات دولتی خواهد کرد و تجهیز آن را نیز انجام می دهد. باید تلاش شود از محل اعتبارات سفر استاندار به شهرستان، مبلغی برای این پروژه در نظر گرفته شود.

یعقوب خسروی، سرپرست فرمانداری نی ریز در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد که به مردم خدمت کنیم.

نماینده دولت در شهرستان نی ریز ضمن اشاره به این پروژه خیرساز عنوان کرد: از حاج محسن سلیم جواهری، خیر محترم قدردانی می کنیم که باعث شدند امروز شاهد رقم خوردن یک نمونه دیگر از کارهای خیر و ماندگار باشیم. ان شاءالله روح شهدا از این رویداد مثبت فرهنگی شاد شود.

فرهاد طهماسبی، نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از زحمات و تلاش خیرین عنوان کرد: خیر محترم نیت خیر خود را در حوزه فرهنگ و ساخت کتابخانه به کمک منابع دولتی آورده است، امیدواریم با کمک و یاری مسئولان به اهداف والای خودشان که تقدیم کتاب و کتابخانه به مردم مشکان است، برسند.

همچنین، حاج محسن سلیم جواهری، خیر نیک اندیش نی ریزی در این مراسم با اشاره به مراحل ساخت کتابخانه عنوان کرد: برای ساخت این کتابخانه مبلغ ۱۶ میلیارد ریال در نظر گرفته ایم و ان شاءالله ظرف سه ماه آینده تحویل اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس می دهیم.

گفتنی است، پروژه ساخت کتابخانه عمومی «زنده یاد حاج اسماعیل داوطلب» شهر مشکان شهرستان نی ریز استان فارس به همت خیران نیک اندیش در هفته دولت ۱۴۰۲ آغاز می شود. این کتابخانه در زمینی به مساحت ۶۵۴ متر مربع و با زیربنای ۲۸۰ متر مربع در دو سال ساخته خواهد شد. با اتمام این پروژه، کتابخانه عمومی شهر مشکان که در حال حاضر در ساختمان استیجاری قرار دارد، به ساختمان جدید منتقل می شود.

کلنگ ساخت کتابخانه عمومی شهر مشکان استان فارس به زمین خورد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 4 =