دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

از مجموع ۴۰۸ طرح ثبت شده در دبیرخانه دومین جایزه ملی خدمات کتابخانه‌های عمومی؛

۲۰ طرح خدمت به کسب‌وکارهای کوچک به مرحله رأی‌گیری رسید

جایزه ملی خدمات کتابخانه های عمومی: خدمات برای کسب و کارهای کوچک

دبیر اجرایی دومین جایزه ملی خدمات کتابخانه‌های عمومی گفت: از مجموع ۴۰۸ عنوان طرح ثبت شده در سایت همایش، ۹۳ طرح حائز شرایط لازم جهت بررسی بیشتر بود و ۲۰ طرح به مرحله دوم داوری یعنی رأی گیری توسط اعضای پیوسته انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با توجه به فرارسیدن زمان برگزاری دومین همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی با عنوان «کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» در ۲۵ و ۲۶ مهرماه، محسن جبارنژاد، دبیر اجرایی دومین جایزه ملی خدمات کتابخانه‌های عمومی، در گفتگو با خبرگزاری فارس از برنامه‌های جانبی این همایش، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در راستای انتخاب برگزیدگان این جایزه پرداخت.

محسن جبارنژاد، دبیر اجرایی جایزه ملی خدمات برای کسب‌وکارهای کوچک اظهار داشت: پس از اتمام مهلت ثبت آثار در سامانه همایش، فرایند ارزیابی اولیه آثار ارسالی بر اساس سه شاخص از پیش تعیین شده، آغاز شد. در این مرحله از مجموع ۴۰۸ عنوان طرح ثبت شده در سایت همایش، که تعداد زیادی از این عناوین ناقص بود، ۹۳ طرح ارسالی از سوی ۶۸ نفر از همکاران حائز شرایط لازم برای بررسی بیشتر به هیئت داوران ارجاع شد.

وی ادامه داد: جلسه بررسی نهایی طرح‌های ارسال شده به دبیرخانه دومین جایزه ملی خدمات کتابخانه‌های عمومی، ۶ مهرماه با حضور داوران، منصور کوهی رستمی، اصغر شهادتی و سجاد محمدیان در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. طی این جلسه ۲۰ طرح اولیه که دارای شرایط لازم بودند، انتخاب شد.

جبارنژاد اضافه کرد: مرحله دوم داوری آثار از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۱۶ مهرماه آغاز شد. در این مرحله اعضای پیوسته انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران تا ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۱۸ مهرماه فرصت داشتند با ورود به سامانه طراحی شده به منظور داوری آثار، برای هر طرح خدمت امتیازی ثبت کنند.

وی در پایان گفت: به این ترتیب آثار برگزیده در نتیجه داوری اولیه و رأی‌گیری انجام شده، ۱۰ نفر برگزیده چهارشنبه ۲۶ مهرماه در اختتامیه همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک معرفی و از ۳ نفر برتر تقدیر خواهد شد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 10 =