یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

به میزبانی کتابخانه‌ مرکزی پارک شهر؛

نشست نقد و بررسی کتاب «دست به گریبان عشق» برگزار می‌شود

نقد و بررسی کتاب « دست به گریبان عشق»

سی و یکمین نشست نقد کتاب پایگاه ماهانه بزرگسال کتابخانه مرکزی پارک شهر با محوریت نقد و بررسی کتاب «دست به گریبان عشق» برگزار می شود.

 به  گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، سی‌ویکمین جلسه پایگاه نقد کتابخانه مرکزی پارک شهر با محوریت نقد و بررسی کتاب «دست به گریبان عشق» با حضور مسلم گریوانی، نویسنده اثر و حمیدرضا مظاهری سیف، منتقد با همکاری انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و «تُم استوری» در سالن جلسات کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار و به‌صورت زنده از طریق فضای مجازی نیز پخش خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست به‌صورت حضوری می توانند یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲، ساعت ۱۶ به کتابخانه مرکزی پارک شهر مراجعه کنند یا به‌صورت زنده از شبکه اینترنتی کتاب نشانی https://tv.ketab.ir این نشست را دنبال کنند.

در بخشی از این کتاب آمده است: «معنویت مدرن، مفاهیمی چون دین، عشق، عقل و حتی خدا را ابزاری در خدمت انسان قلمداد می کند؛ دنیوی کردن عشق در سخن و بیان عرفان های نوظهور موج می زند. آنها عشق را برای تسکین و آرامش در این جهان خلاصه می کنند. آنچه در این عشق ها تاکید می شود نوعی آرامش صرف و لحظه ای است که گاه با فنون روانشناختی و گاهی هم با تخلیه غرائز انسانی حاصل می شود.»

نشست نقد و بررسی کتاب «دست به گریبان عشق» برگزار می‌شود

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 0 =