یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

همزمان با هفته کتاب؛

نشست رونمایی از کتاب «ماجرای عجیب در بغداد» برگزار می شود

نشست رونمایی از کتاب «ماجرای عجیب در بغداد»

به میزبانی کتابخانه عمومی شهدای نوبهار و با همکاری انتشارات به نشر، نشست رونمایی از کتاب «ماجرای عجیب در بغداد: روایتی داستانی از زندگی بهلول عاقل» با حضور نویسنده اثر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، در آستانه سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، به میزبانی کتابخانه عمومی شهدای نوبهار و با همکاری انتشارات به نشر، نشست رونمایی از کتاب «ماجرای عجیب در بغداد: روایتی داستانی از زندگی بهلول عاقل» با حضور سعید هاشمی، نویسنده اثر؛ مجید ملامحمدی، منتقد و محمد حسین بحرینی، فعال فرهنگی و مروج کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

«ماجرای عجیب در بغداد» رمان نوجوان است و روایتی داستانی از زندگی بهلول عاقل را شرح می دهد که در زمان خودش آدم محترم و دانشمندی بود. هر روز درس فقه می‌داد و حدیث بزرگان را می‌خواند، توانسته بود شاگردان زیادی تربیت کند. اما حالا کارهایی می‌کند که اهالی شهر می‌گویند: بنده خدا دیوانه شده است.

علاقه مندان می توانند روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲، ساعت ۱۰ صبح با حضور در کتابخانه عمومی شهدای نوبهار (واقع در خیابان نوبهار، کوچه ۳۱) در این برنامه شرکت کنند.

نشست رونمایی از کتاب «ماجرای عجیب در بغداد» برگزار می شود

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 3 =