دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم برنامه های هفته کتاب در کتابخانه های عمومی قم را اعلام کرد؛

از عضویت رایگان تا نشست های رونمایی و جشن هفته کتاب در استان قم

مهدی توکلیان

مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم از اجرای طرح بخشودگی جرائم دیرکرد به شرط عودت کتاب های امانتی، عضویت رایگان و برگزاری نشست های رونمایی کتاب در کتابخانه های عمومی استان قم به مناسبت هفته کتاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم گفت: همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار ملی" آینده خواندنی است" طرح بخشودگی جرائم دیرکرد به شرط عودت کتاب های امانتی و عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان قم اجرا خواهد شد.

توکلیان اظهار داشت: در طرح بخشودگی جرائم که از روز ۲۳ تا ۳۰  آبان ماه اجرا می‌شود، اعضایی که موعد بازگشت کتابهای آنها به پایان رسیده و هنوز کتابهای امانتی را در اختیار دارند، می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌ عمومی امانت دهنده، از بخشودگی کامل جرایم دیرکرد برخوردار شوند.

وی ادامه داد: همچنین علاقمندان می‌توانند جهت عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان قم از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ آبان ماه با مراجعه به پرتال کتابخانه های عمومی به نشانی www.samanpl.ir  کد تخفیف عضویت رایگان دریافت کنند.

توکلیان افزود: مهلت اعتبار و استفاده از "کد عضویت با تخفیف" یک ماه و تا ۲۴ آذرماه ماه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم همچنین از برگزاری بیش از 260 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته کتاب در کتابخانه های عمومی استان قم خبر داد و گفت: کتابداران کتابخانه های عمومی استان در این هفته ویژه برنامه های متنوعی را با حضور گروه های سنی مختلف در نظر گرفته اند که نخستین نشست در آستانه هفته کتاب با رونمایی از کتاب «سرزمین نور های خوشحال» و تقدیر از اعضای کتابخوان کتابخانه آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) برگزار شد.

وی تصریح کرد: رونمایی از کتاب های «ماجرای عجیب در بغداد» که روایتی از زندگی بهلول عاقل است روز سه شنبه در کتابخانه عمومی شهدای نوبهار و رونمایی از کتاب نگارش و تصویرگری شده توسط عضو 9 ساله کتابخانه مرکزی قم با عنوان «قصه های روشا» نیز روز پنجشنبه در کتابخانه مرکزی قم برگزار خواهند شد.

توکلیان تاکید کرد: ویژه برنامه آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار استان قم نیز در روز 28 آبان ماه با حضور کتابداران، فعالان فرهنگی و مسئولین استانی با تقدیر از اعضای کتابخوان، کتابداران، خیرین، مروجان فرهنگ کتاب و کتابخوانی و خبرنگاران و رونمایی از کتاب «آقا مهدی» از مجموعه قهرمان من انتشارات کتاب پیرامون زندگی شهید مهدی زین الدین برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رونمایی از کتاب «اولین برف» که روایت داستانی از زندگی اولین شهید نوجوان انقلاب اسلامی است و همچنین برگزاری ژورنال کلاب با موضوع خدمات کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی با همکاری دانشگاه قم پایان بخش برنامه های هفته کتاب خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 2 =