چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

با انتشار پیامی مشترک صورت گرفت؛

پیام تبریک فرماندار سروآباد به مناسبت آغاز هفته کتاب و کتابخوانی

پیام تبریک فرماندار سروآباد

حسن زارعی، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سروآباد طی پیامی فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه یها عمومی استان کردستان، در این پیام تبریک آمده است؛

کتاب و کتابخوانی از دیرباز نقش بسزایی در افزایش آگاهی جوامع داشته است و منشأ خردورزی و ترویج اندیشه های بزرگ و ایده های متعالی و ارزشمند بوده است.

 کتاب و کتابخوانی در دین مبین اسلام، از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است، تا حدی که خداوند متعال به قلم و به آنچه می‌نویسد، قسم یاد می کند. این امر که معجزه پیامبر اکرم (ص) از نوع کتاب است و در این کتاب مقدس هم اولین آیاتی که بر پیامبر (ص) نازل شده با امر به خواندن و الفاظ کتاب، قلم، و علم توأم شده است، مؤید اهمیت «کتاب و کتابخوانی» است.

 بی شک در جوامعی که از فرهنگ و تمدن غنی برخوردار هستند کتاب به عنوان عنصری حیاتی و تاثیر گذار چراغ راهی برای رسیدن به اهداف سترگ انسانها و انتقال مفاهیم ارزنده به نسل بشر است.

اینجانب ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار به کارکنان محترم اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سروآباد بویژه کتابداران عزیز و همچنین نویسندگان و اندیشمندان اهل قلم،دوستداران کتاب و فرهنگ، امیدوارم که با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تقویت پیوند جامعه و کتاب شاهد بالندگی، پویایی و شکوفایی هرچه بیشتر استعدادها و رشد و تعالی میهن عزیز اسلامی باشیم.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 12 =