یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب؛

فرماندار میاندوآب از کتابخانه های عمومی این شهرستان بازدید کرد

بازدید فرماندار

فرماندار میاندوآب به مناسبت سی و یکمین هفته کتاب، از کتابخانه های عمومی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان غربی، به مناسبت هفته کتاب، محمدرضا رضایی، معاون استاندار و فرماندار میاندوآب به همراه محمود نیک مرام، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ آرش قنبری، مدیر کانون های فرهنگی مساجد و شیدا آذریان، معاونت فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب از کتابخانه های عمومی این شهرستان بازدید کرد.

محمدرضا رضایی، فرماندار میاندوآب در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت توسعه و تجهیز کتابخانه های عمومی در شهرستان میاندوآب، گفت: سرانه فضای کتابخانه ای نسبت به جمعیت در شهرستان میاندوآب پایین بوده و این امر مانع از ترویج صحیح فرهنگ مطالعه خواهد شد.

وی در خصوص پیگیری اختصاص بودجه دولتی به احداث کتابخانه در زمین های اهدایی کوی شهید باکری و روستای وکیل کندی قول مساعد داد.

محمود نیک مرام، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی از زحمات کتابداران و همکاران اداره کتابخانه های عمومی در هفته کتاب، گفت: با توجه به آسیب هایی که تعطیلی های طولانی مدت به پویایی منابع، تامین منابع جدید و روزآمد وارد کرده است، امیدواریم در ماه های اخیر با افزایش همکاری و تامین منابع اهدایی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، قدمی در راستای تامین منابع کتابخانه های عمومی برداریم.

ارائه گزارش آماری منابع، فضا و عضویت، افزایش همکاری های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه های عمومی، مساعدت در امر تاسیس انجمن کتابخانه های عمومی در شهر بکتاش، مساعدت در زمینه تکمیل احداث کتابخانه عمومی روستای حاج حسن از سایر مباحثی بود که در حاشیه این دیدار مطرح شد.

فرماندار میاندوآب از کتابخانه های عمومی این شهرستان بازدید کرد

فرماندار میاندوآب از کتابخانه های عمومی این شهرستان بازدید کرد

فرماندار میاندوآب از کتابخانه های عمومی این شهرستان بازدید کرد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 2 =