شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد در بازدید از کتابخانه‌های یزد و میبد خبر داد؛

هدهد سفید در راه یزد

بازدید مدیرکل توسعه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از کتابخانه مرکزی یزد و میبد

اصغر گودرزی، مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به همراهی جمعی از همکاران خود با هدف بازطراحی و بررسی ظرفیت‌های موجود از تعدادی از کتابخانه‌های یزد و میبد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، اصغر گودرزی، مدیرکل توسعه کتابخانه های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به همراه جمعی از همکاران خود طی سفر به استان یزد از کتابخانه مرکزی یزد و کتابخانه مرکزی میبد و همچنین کتابخانه‌های عمومی آزادگان، امام خمینی(ره) و آذر یزدی یزد بازدید کرد.

گودرزی هدف از این بازدید را بررسی وضعیت و بازطراحی تعدادی از کتابخانه‌های عمومی استان به ویژه کتابخانه مرکزی یزد و کتابخانه مرکزی میبد اعلام کرد و گفت: بنده به همراه همکارانم در استان حضور پیدا کردیم تا بتوانیم با بازطراحی و همچنین تعریف خدمات جدید در کتابخانه‌ها از جمله احداث کتابخانه هدهدسفید در کتابخانه عمومی آزادگان، بر اساس جدیدترین فرمت‌های طراحی، موجب توسعه خدمات و بهره‌وری کتابخانه‌ها شویم.

مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تصریح کرد: امیدواریم با بازطراحی فضا و خدمات کتابخانه‌های عمومی نیازهای فرهنگی، اجتماعی و اطلاعاتی مردم منطقه برآورده شود.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 11 =