دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اصفهان در دیدار با مادر شهیدان امینی نور؛

شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند

دیدار

علی شاه‌نظری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان به منظور تکریم و گرامیداشت مقام شهدا با خانواده شهیدان والا مقام سعید، مجید و اسماعیل امینی نور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، علی شاه‌نظری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان به همراه جمعی از همکاران اداره‌کل با حضور در منزل شهیدان امینی نور با خانواده این شهیدان گرانقدر دیدار و گفت‌وگو کرد.
 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اصفهان در این دیدار با بیان اینکه همگی ما مدیون خون شهدا هستیم، اظهار داشت: امیدواریم با عملکرد مناسب خود در خدمت به مردم در مقابل شهدا سربلند و روسفید باشیم.
 

وی همچنین به بیان مطالبی درباره اهمیت و جایگاه ویژه کتاب و کتاب‌خوانی در اسلام و منابع دینی پرداخت و از مادر بزرگوار شهیدان برای موفقیت همکاران کتابخانه‌های عمومی استان طلب دعای خیر کرد.
 

مادر بزرگوار شهیدان امینی نور نیز در این دیدار به نقل برخی از خاطرات فرزندانش پرداخت.
 

گفتنی است، شهید اسماعیل امینی‌نور، متولد یکم اردیبهشت‌ماه 1339 اصفهان بود. وی به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و پس از رشادت‌های بسیار، بیست و دوم تیر سال 61 در  عملیات رمضان در شرق بصره به شهادت رسید. شهید والامقام سعید امینی‌نور، دوم اسفندماه 1340 در شهر اصفهان دیده به جهان گشود. وی به عنوان بسیجی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و سرانجام بیست و هشتم مهر سال 60 در منطقه دارخوئین، عملیات فرمانده کل قوا به آرزوی دیرینه خود شهادت رسید. شهید مجید امینی‌نور، ششم اسفندماه 1342 دیده به جهان گشود. وی نیز به عنوان نیروی بسیجی به جبهه‌ها اعزام و سرانجام یکم مرداد سال 61 در منطقه شلمچه بر اثر اصابت گلوله مزدوران عراقی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 1 =