چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

طی حکمی از سوی دبیرکل نهاد صورت گرفت؛

انتصاب «مدیر هسته گزینش» نهاد

انتصاب

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با صدور حکمی امین علامتی را به مدیریت هسته گزینش نهاد منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد با صدور حکمی امین علامتی را به عنوان مدیر هسته گزینش منصوب کرد. متن حکم دبیرکل نهاد به این شرح است:

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوااللَّهَ وَلْتَنظُرْ نَفْسٌ مَّا قَدَّمَتْ لِغَدٍ وَاتَّقُوااللَّهَ إِنَّ اللَّهَ خَبِیرٌ بِمَا تَعْمَلُون
ای اهل ایمان! خداترس باشید و هر کس بنگرد که چه عملی را برای فردای قیامت پیش می‌فرستد. از خدا پروا کنید که به اعمال‌تان آگاه است. (سوره حشر، آیه ۱۸)

برادر گرامی جناب آقای امین علامتی

سلام علیکم
نظر به تعهد، مسئولیت‌پذیری و تجربیات و آشنایی شایسته‌تان با مجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به موجب این ابلاغ، به عنوان «مدیر هسته گزینش» منصوب می‌شوید.

با توجه به ضرورت و حساسیت حوزه مأموریت شما، ضمن تأکید بر رعایت دقیق جوانب شرعی، اخلاقی و قانونی موضوع، تحقق سزاوار محورهای زیر را در حوزه گزینش انتظار دارم:

توجه و اهتمام جدی به اجرای قانون و فرآیندهای مصوب قانونی در امر گزینش، جمع‌آوری بهنگام و کامل اطلاعات برای ارزیابی هرچه دقیق‌تر افراد و موضوعات، توجه به اتقان دلایل در تأیید یا نفی صلاحیت‌ها، توجه به قوانین و دستورالعمل‌های بالادستی، تعیین اهداف و توجیه تحقیق‌گران به منظور انجام درست وظایف محول، بررسی و اظهارنظر درباره شکایات از نحوه گزینش و سایر مسائل مربوط به آن، ارائه طرح‌ و پیشنهادهای اصلاحی به منظور پیشبرد امور مربوط به گزینش، تنظیم و ارسال گزارش‌های دوره‌ای لازم به دبیرکل.

امیدوارم در سایه لطف الهی، عنایات حضرات معصومان (علیهم‌السلام) و همکاری همه واحدهای ستادی و استانی در خدمت به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و جلب پیش از پیش اعتماد همکاران موفق باشید؛ بفضله و منّه و کرمه.

مهدی رمضانی
دبیرکل


گفتنی است، امین علامتی، متولد ۱۳۶۸، دارای کارشناسی‌ارشد پژوهش علوم اجتماعی است و تا پیش از این به عنوان معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل مشغول به فعالیت بوده است و رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و همکاری‌ها و کارشناس منابع این اداره‌کل و معاون اجرایی اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان از دیگر سوابق او است.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 2 =