سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

برگزیده بخش شعر دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی؛

جشنواره کتابخوانی رضوی انگیزه خوبی برای تولید آثار فاخر در زمینه رضوی است

برگزیدگان بزرگسال دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی

حمیده پارسافر، برگزیده بخش شعر دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، این جشنواره را انگیزه بسیار خوبی برای تولید آثار فاخر در زمینه رضوی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، حمیده پارسافر، برگزیده بخش شعر دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از شهرستان زرندیه استان مرکزی، در گفتگو با این پایگاه اظهار داشت: امسال برای دومین بار افتخار شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی را داشتم؛ دوره پیشین در بخش کتابخوانی و در این دوره به واسطه شعری که سرودم، در این جشنواره شرکت کردم. به اعتقاد من این دوره بسیار باکیفیت برگزار شد؛ اکثر دوستان شاعر بنده از شهرهای مختلف در این جشنواره شرکت کردند و از آن رضایت داشتند.

پارسافر با اشاره به نحوه شرکت خود در جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: فراخوان دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط رئیس کتابخانه شهرمان، کتابخانه علی ابن ابی طالب(ع) شهرستان زرندیه، برای بنده ارسال شد؛ من شعری سرودم و در سامانه بارگذاری کردم و پس از مدتی ایشان به من اطلاع دادند که شعرم در سطح ملی برگزیده شده است.

وی در خصوص تأثیر جشنواره کتابخوانی رضوی بر گسترش معارف رضوی، گفت: وقتی جشنواره ها به صورت رقابتی برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان سعی می‌کنند هرساله بر کیفیت کار خود بیافزایند؛ بعلاوه، در جریان جشنواره با فعالیت‌ها و آثار رقبای خود نیز آشنا می‌شوند؛ این موضوع ضمن اثرگذاری بر ارزش ادبی و هنری آثار ارائه شده، سطح کار را ارتقا خواهد داد. در واقع جشنواره کتابخوانی رضوی انگیزه بسیار خوبی برای تولید آثار فاخر در زمینه رضوی است. ان‌شاءالله با عنایت امام رضا(ع)، این جشنواره هر سال پربارتر برگزار شود. بنده از همین امروز با مطالعه بیشتر خود را برای حضور قوی‌تر در دوره بعدی جشنواره آماده خواهم کرد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 0 =