چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

جایزه‌ی ویژه‌ی مازندران به برگزیدگان جشنواره‌ی کتابخوانی رضوی؛

یک‌سفر کربلا و هشت‌سفر به مشهد مقدس/ مازندران پیشتاز در دوازدهمین دوره‌ی جشنواره کتابخوانی رضوی

جایزه استان مازندران برای برگزیدگان دوازدهمین جشنواره رضوی

مراسم اختتامیه‌ی دوازدهمین جشنواره‌ی کتابخوانی رضوی به پایان رسید و جایزه‌ی سفر کربلا و هشت‌سفر مشهد با قرعه‌کشی به برگزیده تعلق می‌گیرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی مازندران، دوازدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی کتابخوانی رضوی نهاد کتابخانه‌های عمومی، در اسفند ۱۴۰۲، طوری به‌اتمام رسید که مازندران با ۸ برگزیده‌ی ملّی رتبه‌ی برتر کشوری را کسب کرد.

بالغ‌بر ۳۸هزار مازندرانی در جشنواره‌ی رضوی شرکت کردند که از این میان، ۱۸۱ نفر برگزیده شدند. این جشنواره به شکل مکتوب و الکترونیکی با محوریت امام‌رضا(ع) و در بخش ویژه با موضوع امام حسن‌عسکری(ع) برگزار شد.

بین ۹ رشته‌ی این دوره‌ی مسابقات، رتبه‌ی نخست کشوریِ مازندران در ۶ رشته اخذ شد، همچنین ۱۲ نفر از برگزیدگان جشنواره، ساکنین ندامتگاه‌های استان بودند. به اطلاع می‌رساند برگزاری این جشنواره، حاصل تلاش ۱۳۲ کتابدار مازندرانی است‌.

جایزه‌ی ویژه‌ی اختتامیه‌ی دوازدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی کتابخوانی رضوی در استان یک سفر کربلا و هشت‌سفر به مشهدمقدس بود که در آیین اختتامیه با تأکید سیّدعلی سَلیلی‌، مدیرکل دفتر امور اجتماعی‌وفرهنگی استانداری مازندران و از طرف مدیران کل حجّ‌وزیارت و بنیادشهید به این برگزیدگان اهدا شد.

گفتنی است با قرعه‌کشی، سفر کربلا بین هشت برگزیده‌ی ملّی و سفر مشهد بین برگزیدگان استانی این جشنواره مشخص می‌شود.

یک‌سفر کربلا و هشت‌سفر به مشهد مقدس/ مازندران پیشتاز در دوازدهمین دوره‌ی جشنواره کتابخوانی رضوی

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 11 =