یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

با تقدیر از برگزیدگان؛

اختتامیه استانی دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

اختتامیه استانی دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در آذربایجان شرقی

آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان استانی دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور مسئولین استانی و برگزیدگان این دوره از جشنواره، ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ در تالار نخجوانی کتابخانه مرکزی تبریز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی، آئین اختتامیه استانی دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در آذربایجان شرقی، با حضور مسئولین استانی، کتابداران، برگزیدگان و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی ۲۰ اسفند ماه سال در تالار نخجوانی کتابخانه مرکزی تبریز برگزار می شود.

در این دوره، استان آذربایجان شرقی ۶۴۵۷۶ شرکت‌کننده داشت که از این تعداد، ۶۰۷۷۶ نفر برای بخش الکترونیک و ۳۸۰۰ شرکت‌کننده از بخش مکتوب ویژه‌ی زندانیان بودند. طی آیین اختتامیه‌ی دوازدهمین جشنواره‌ی رضوی آذربایجان شرقی، ۶ برگزیده در سطح ملّی و ۱۵۱ منتخب استانی از بخش‌های پویش کتابخوانی، چهارگزینه‌ای، هنرهای تجسمی، هنرهای دیجیتال، دست‌سازه، داستانک، خانوادگی و مکتوب ویژه‌ی زندانیان که نمرات برتر کسب کردند، تجلیل خواهند شد.

گفتنی است، دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد امام رضا علیه‌السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) و بخش ویژه امام حسن عسکری(ع)، با انتشار فراخوانی از ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ شروع به فعالیت کرد و پس از مشارکت گسترده در سطح کشور و استقبال بسیار خوب مردم استان آذربایجان شرقی از این جشنواره به ایستگاه پایانی رسید.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 9 =