دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶

معاون اداری و مالی نهاد در جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی استان مطرح کرد؛

نگاه ویژه دبیرکل نهاد به استان سیستان و بلوچستان

شورای اداری

جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان با حضور معاون اداری و مالی و سرپرست اداره ‌کل امور استان‌ها، انجمن‌ها و مشارکت‌ها نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان سیستان و بلوچستان، جلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی استان با حضور محمد احمدوند، معاون اداری و مالی؛ محمد هادی ناصری طاهری، سرپرست اداره ‌کل امور استان‌ها، انجمن‌ها و مشارکت‌های نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مهدی جهان تاب، مدیرکل؛ کارشناسان اداره کل و رؤسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان ها برگزار شد.

محمد احمدوند معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این مراسم گفت: با توجه به ویژگی های منحصر به فرد استان و در راستای رویکرد دولت سیزدهم، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور نگاه ویژه ای به سیستان و بلوچستان دارد.

وی هزینه های پرسنلی و نیروی انسانی را بخش عمده هزینه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور دانست و گفت: تأمین حقوق و پرداختی های نیروی انسانی از اولویت های ما است.

احمدوند، با اشاره به کمبود نیروی انسانی در برخی از کتابخانه ها گفت: هیچ کتابخانه ای به خاطر کمبود نیروی انسانی تعطیل نخواهد ماند. در خصوص نیروی خدماتی مجوز جذب نداریم و باید از نیروهای شرکتی در این زمینه  استفاده کنیم.

وی ادامه داد: رئیس محترم جمهوری در خصوص ایجاد کتابخانه سیار دستورات ویژه ای داده اند که امیدواریم در سال آینده با تأمین خودروهای مورد نیاز تعدادی را به استان اختصاص دهیم.

معاون اداری و مالی نهاد افزود: برای ایجاد کتابخانه اولویت با شهرهای فاقد کتابخانه و روستاهای پرجمعیت است و اگر در شهرها ساختمان مناسبی در اختیار ما قرار گیرد، آمادگی تجهیز و تأمین نیروی انسانی آن را داریم؛ اما ساختمان باید تمامی شرایط استاندارد نهاد را داشته باشد.

نگاه ویژه دبیرکل نهاد به استان سیستان و بلوچستان

نگاه ویژه دبیرکل نهاد به استان سیستان و بلوچستان

نگاه ویژه دبیرکل نهاد به استان سیستان و بلوچستان

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 1 =