یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر زنجان؛

فضای کتابخانه‌های عمومی زنجان خانواده‌محور شده است

منصور مرادلو

منصور مرادلو، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر زنجان ضمن بازدید از کتابخانه علامه شیخ عبدالکریم زنجانی گفت: کتابخانه‌های عمومی استان زنجان محل رجوع خانواده‌ها شده است و خانواده‌ها برای حل مشکلات اجتماعی، پرسشگری و دریافت مشاوره به کتابخانه‌ها مراجعه می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، منصور مرادلو، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر زنجان ضمن بازدید از کتابخانه علامه شیخ عبدالکریم زنجانی اظهار کرد: فضای کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خانواده‌محور شده است.

مرادلو با بیان اینکه فرهنگ غنی همواره بر مطالعه و کسب علم تأکید کرده است و یکی از راه‌های کسب علم مراجعه به کتاب و کتابخانه است، گفت: پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری بایستی با کتاب مأنوس شده و به صورت عملی کتاب را وارد متن زندگی کنیم.

وی افزود: رویکرد اخیر کتابخانه‌های عمومی قابل تقدیر است و ارائه خدمات نوین کتابخانه‌ای باعث اقبال عمومی مردم به کتابخانه‌ها می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه امیدوارم خانواده‌ها به کتابخانه عمومی‌ به عنوان یک باشگاه اجتماعی نگاه کنند، ادامه داد: کتابخانه‌های عمومی استان زنجان محل رجوع خانواده‌ها شده است؛ خانواده‌ها برای حل مشکلات اجتماعی، پرسشگری و دریافت مشاوره به کتابخانه‌ها مراجعه می‌کنند و این بازتابی از فضای خانواده‌محور کتابخانه‌های عمومی زنجان است.

این مسئول تصریح کرد: طی دو سال اخیر کتابخانه‌های خوبی به‌ویژه در حاشیه شهر افتتاح شده است و این مهم مایه مباهات است. تلاش ما نیز در شورای شهر زنجان در راستای ارتقای وضعیت کتابخانه‌های استان زنجان خواهد بود.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 9 =