سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱

در دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با بخشدار کبگیان مطرح شد؛

برای ساخت کتابخانه عمومیِ شهرِ چیتاب منتظر دریافت و تخصیص اعتبار کلی هستیم

بازدید چیتاب

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در سفری یک روزه به شهر چیتاب مرکز بخش کبگیان ضمن دیدار با امام جمعه، بخشدار، شهردار و شورای شهر چیتاب، از زمین اهدایی جهت ساخت کتابخانه شهر چیتاب بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، محسن جبار نژاد مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد همراه با رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بویراحمد و کارشناسان ستادی با حضور در شهر چیتاب مرکز بخش کبگیان با مسئولین این بخش دیدار و گفتگو کرد.

محسنِ جَبّار نِژاد مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با بخشدار کبگیان گفت: مجموعه کتابخانه های عمومی استان نگاه ویژه ای به بخش کبگیان و شهر چیتاب دارد و از ابتدای حضورم در این مسئولیت توانستم به حول و قوه الهی مشکل ماده ۲۳ این پروژه را حل کنم و قطع به یقین بدانید حل این مشکل گره اصلی کد دار نمودن جهتِ ردیف تخصیص اعتبارات استانی را باز کرده است. 

وی ادامه ساخت و تکمیلِ کتابخانه عمومیِ چیتاب را منوط به وعده تخصیص اعتبار کلی دانست و افزود: با توجه به وضعیتِ موجود حاکم بر اعتبارات کشور، با تلاش دوستان با رد شدن از حل ماده ۲۳ ( که فقط پروژه های زخمی را در اولویت کار قرار داده بوده) ادامه  ساخت این پروژه از نظر کتابخانه ها و سازمان بودجه بعد از دریافت و تخصیص اعتبار، به سازمان مسکن شهر سازی و معرفی پیمانکار جهت ساخت تحویل داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: انشالله به محض دریافت تخصیص اعتبارات تملک استانی و اعتبارات سفر ریاسَتِ محترم جمهوری نگاه ویژه ای به تزریق اعتبار جهت ساخت و تکمیل این مهم خواهیم داشت.

جبار نژاد، اقدام فوری در ساماندهی نیروی جدید جهت ادامه کار در کتابخانه شهید رجائی شهر چیتاب را از اولویت خروجی سفر به چیتاب برشمرد و ادامه داد: انشاالله نیروی جدید به زودی تا تعیین تکلیف نیروی ثابت در بخش از طرف نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در کتابخانه چیتاب مستقر خواهد شد. 

ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان هم در این دیدار ضمن تشکر از حضور میهمانان و همراهی شورای اسلامی و شهردار چیتاب گفت: یادم می آید زمانی که محل خدمتم در سوق بود و حتی به فرمانداری بویراحمد هم نیامده بودم، نقلِ زمینِ اهدایی از طرف آقای سعادت همت آزاد، جهت ساختِ کتابخانه عمومی شهرِ چیتاب بر سر زبانها بود ولی متاسفانه بنابه دلایلی پروسه ساخت این سازه مهم فرهنگی در سایه رفت و آمد مدیران متعدد و نماینده وقت همچنان راکد ماند. 

محسنی فر با اشاره به مدت زمان تصدی مسئولیت در بخشداری از پیگیریهای امام جمعه، شهردار و شورای شهر، تشکر کرد و گفت: متاسفانه بعد از رفتن نیروی قبلی کتابخانه چند ماهی کتابخانه تعطیل بوده و از مجموعه کتابخانه های عمومی استان تقاضا داریم نهایت تلاش برای تخصیص اعتبار جهت ساخت این پروژه را داشته باشند تا اذهان مردم بخش کبگیان با 22 هزار نفر جمعیت از بلاتکلیفی طولانی مدت این سازه در بیاید. 

گفتنی است، در پایان این سفر مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به اتفاق بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر چیتاب از زمین اهدایی جهت ساخت کتابخانه چیتاب بازدید کرد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 16 =