سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد؛

تعامل شهرداری مهردشت با کتابخانه های عمومی قابل تقدیر است

تعامل شهرداری مهردشت با کتابخانه های عمومی قابل تقدیر است

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد در دیدار با شهردار مهردشت شهرستان ابرکوه از تعامل شهرداری با کتابخانه های عمومی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان یزد، محمد محسن رفیعی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد در حاشیه سفر به شهرستان ابرکوه با سید حسین حسینی نسب شهردار مهردشت ابرکوه دیدار و گفتگو کرد.

محمد محسن رفیعی در این نشست ضمن تبریک به مناسبت 9 اردیبهشت به عنوان روز شوراها اظهار کرد: تعامل، ارتباط مؤثر و اجرای برنامه‌های مشترک بین شهرداری و کتابخانه‌ها، سبب توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه می‌شود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی یزد ضمن قدردانی از پرداخت به موقع نیم درصد شهرداری به حساب انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان گفت: بر این اساس شورای اسلامی شهر و شهرداری ها می توانند نقش مهمی در فعالیت های کتابخانه های عمومی ایفا کنند.

در ادامه این نشست سید حسین حسینی نسب شهردار مهردشت ابرکوه با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل مستمر و موثر شهرداری با کتابخانه های عمومی گفت: حمایت از کتابخانه های عمومی از برنامه های مهم ما است و شهرداری ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از کلیه برنامه های کتابخانه های عمومی شهر مهردشت، تلاش می کند با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گام های اساسی بردارد.
شهردار مهردشت با اشاره به این که مردم این شهر سابقه درخشانی در حوزه کتاب و کتابخوانی دارند، افزود: امیدواریم شهر مهردشت به عنوان کاندید و برگزیده دوستدار کتاب انتخاب شود.
در پایان این نشست مدیرکل کتابخانه های عمومی از سید حسین حسینی نسب شهردار مهردشت به پاس همکاری با کتابخانه های عمومی تقدیر کرد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
8 + 4 =