پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

با حضور نویسنده کتاب؛

آیین رونمایی از کتاب «زندگی قرآن‌محور» در خلخال برگزار شد

رونمایی کتاب

محمد موذنی، نویسنده کتاب «زندگی قرآن محور» در مراسم رونمایی این اثر گفت: کتاب «زندگی قرآن محور» بر اساس اصول اخلاقی قرآن در زمینه تربیت فرزند، آداب تعامل در اجتماع، آداب سلام گفتن و رعایت موازین اخلاقی در خانواده نگاشته شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، آیین رونمایی از کتاب «زندگی قرآن محور» نوشته سیدمحمد مؤذنی با حضور نویسنده کتاب، پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان؛ عباس عزیزی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خلخال و جمعی از اعضای انجمن کتابخانه های عمومی خلخال در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این مراسم طی سخنانی، برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب با حضور نویسندگان و ناشرین را حائز اهمیت دانست و گفت: در راستای حمایت از نویسندگان بومی، رونمایی از آثار و تألیفات آنان در اولویت برنامه های ما است. انتظار ما این  است که سایر ادارات فرهنگی نیز در این امر خطیر با کتابخانه های عمومی مشارکت گسترده ای داشته باشند.

محمد مؤذنی، نویسنده کتاب نیز در این مراسم به موضوعات اخلاقی-اسلامی کتاب اشاره و مطالعه آن را با توجه به اسلوب و نگارش ساده و روان کتاب به همگان توصیه کرد.

وی گفت: کتاب «زندگی قرآن محور» بر اساس اصول اخلاقی قرآن در زمینه تربیت فرزند، آداب تعامل در اجتماع، آداب سلام گفتن و رعایت موازین اخلاقی در خانواده نگاشته و توسط انتشارات بلال خلخال چاپ شده است.

آیین رونمایی از کتاب «زندگی قرآن‌محور» در خلخال برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 9 =