یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱

همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛

نمایشگاه کتاب در کتابخانه مرکزی شهید مینکی شهرستان بندرلنگه افتتاح شد

نمایشگاه کتاب
نمایشگاه کتاب

همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نمایشگاه کتاب در کتابخانه مرکزی شهید جاویدالاثر مینکی شهرستان بندرلنگه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان، صبح چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه نمایشگاه کتاب همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور مسئولین شهرستان در کتابخانه مرکزی شهید جاویدالاثر مینکی شهرستان بندرلنگه برپا شد.

در این مراسم حجت الاسلام مجتبی چاوشی مسئول دفتر امام جمعه، وحید حمایتی معاون عمرانی فرمانداری، حسن حسن بیگی بخشدار بخش مرکزی، سیدحسن فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، مسعود سالاری مدیر آموزش و پرورش، مجید سرکوه نشین رئیس شورای اسلامی شهر تاریخی بندرکنگ حضور داشتند.

در این نمایشگاه دو هزار عنوان کتاب کمک درسی و کودک از بنیاد علمی-آموزشی قلم چی و هفتصد عنوان کتاب از کتابفروشی فاطمی در موضوعات مختلف از جمله «روانشناسی»، «کودک و نوجوان»، « تاریخ»، «فلسفه»، «هنر» و... عرضه شد.

گفتنی است این نمایشگاه تا سی و یک اردیبهشت در حال برگزاری است و کتاب های  بنیاد علمی-آموزشی قلم چی با تخفیف ۲۰ درصدی عرضه خواهد شد. همچنین هر مدرسه ای که با دانش آموزان خود جهت بازدید از نمایشگاه به کتابخانه مراجعه کند، می تواند به انتخاب خود از کتابهای آموزشی بنیاد قلم چی برای مدرسه (تا سقف پنج میلیون تومان) به رایگان کتاب دریافت کند. علاوه بر این به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، به فرهنگیانی که از نمایشگاه بازدید کنند، کتاب رایگان از سوی بنیاد قلم چی اهدا خواهد شد.

نمایشگاه کتاب در کتابخانه مرکزی شهید مینکی شهرستان بندرلنگه افتتاح شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 10 =