چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶

با هدف دانش‌افزایی و ترویج فرهنگ؛

کارگاه آموزشی «حفظ محیط‌زیست» در کتابخانه عمومی فجر مهاباد برگزار شد

کارگاه محیط زیست مهاباد

با هدف دانش افزایی و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست، کارگاه آموزشی «حفاظت از محیط زیست» در کتابخانه عمومی فجر مهاباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان غربی، با هدف بالا بردن سطح آگاهی و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، اشاعه و ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست، کارگاه آموزشی «حفاظت از محیط زیست» با حضور بهاره پاکار، کارشناس ارشد اداره محیط زیست ویژه دانش آموزان در کتابخانه عمومی فجر مهاباد برگزار شد.

این کارگاه به صورت رایگان و با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و اداره کتابخانه های عمومی مهاباد برای دانش آموزان مقطع ابتدایی برگزار و طی آن توضیحاتی در رابطه با مفاهیمی همچون اهمیت خاک در محیط زیست، تغییرات اقلیمی، نحوه مدیریت زباله های خانگی و بازیافت زباله، مدیریت پسماند در طبیعت و مصرف بهینه منابع، رفتار مناسب با طبیعت توسط کارشناس ارشد اداره محیط زیست ارائه شد.

در پایان، با طرح پرسش و پاسخ و همچنین برگزاری مسابقه، کارت عضویت رایگان برای برندگان صادر شد. همچنین، معرفی کتاب با موضوع  محیط زیست توسط کتابداران از دیگر فعالیت های انجام شده در حاشیه این کارگاه بود.

کارگاه آموزشی «حفظ محیط‌زیست» در کتابخانه عمومی فجر مهاباد برگزار شد

کارگاه آموزشی «حفظ محیط‌زیست» در کتابخانه عمومی فجر مهاباد برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 11 =