چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸

در پی اجرای برنامه‌های مرتبط با قانون جوانی جمیعت انجام شد؛

تقدیر استاندار از کتابخانه‌های عمومی استان قزوین

لوح تقدیر

استاندار قزوین در پی اجرای برنامه‌های مؤثر فرهنگی اجتماعی برای جوانی جمعیت، از اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، استاندار قزوین در پی اجرای برنامه‌های مؤثر فرهنگی اجتماعی برای جوانی جمعیت، از اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین تقدیر کرد.

قانون حمایت از جوانی جمعیت، که با نام قانون جوانی جمعیت شناخته می‌شود، از جمله قوانینی است که با هدف اصلاح ترکیب هرم جمعیتی کشور تدوین شده است. مسأله جمعیت از دیرباز به عنوان یکی از مؤلفه‌های قدرت در بین کشورهای جهان مورد توجه بوده و ترکیب جمعیتی یک کشور بر روند پیشرفت اقتصادی و اجتماعی آن مؤثر است. در این راستا اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین همسو با اهداف و اولویت‌های دولت، با اجرای نشست‌های فرهنگی، جلسات معرفی کتاب، کارگاه‌های مشاوره و روانشناسی، نشست‌های مطالعاتی، جلسات برخط و حضوری و همکاری با سایر ادارات و مجموعه‌ها در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت گام‌های بلندی برداشته است. بدین ترتیب با برگزاری جایزه جوانی جمعیت با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران، مسئولان و استاندار قزوین، لوح تقدیری از جانب محمدمهدی اعلائی استاندار قزوین به مدیران‌کل دستگاه‌های برگزیده در این زمینه اعطا شد.

در بخشی از متن این لوح تقدیر آمده:

رشد و بالندگی و شکوفایی ایران قوی، مرهون تلاش پرشور، مجدانه و آینده‌گری مردان و زنانی است که در مقاطع مختلف تاریخ برای فتح قله‌های تعالی حرکت کرده و مصمم باقی مانده‌اند.

دومین رویداد استانی «اهدای جایزه جوانی جمعیت» فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مقام و تجلیل از کسانی که آینده این مرز و بوم را رقم می‌زنند، به این وسیله از خدمات ارزشمند سرکارعالی که با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با استفاده از ظرفیت‌های موجود در جهت حمایت از نهاد خانواده و جوانی جمعیت تلاش نموده‌اید، تقدیر و تشکر نموده و ازدرگاه خداوند متعال دوام توفیقات شما را مسئلت می‌نمایم.

محمدمهدی اعلائی
استاندار قزوین

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 2 =