چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳

امام جمعه جم؛

بهسازی فضا و تجهیزات کتابخانه‌های شهرستان جم ضروری است

image-20240527150533-1.jpeg

امام جمعه جم در بازدید از کتابخانه حجت الاسلام محسنی جمی گفت: تأمین کتب بیشتر برای رفع نیاز اقشار مختلف جامعه و نیز بهسازی فضا و تجهیزات کتابخانه های شهرستان جم ضروری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه جم با حضور در کتابخانه عمومی حجت الاسلام محسنی جمی این شهر از بخش های مختلف آن بازدید و با رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، کتابداران و اعضا دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در این بازدید با تشکر از تلاش ها و کوشش های مجموعه کتابخانه های عمومی شهرستان، خواستار معرفی کتاب های تأثیرگذار در جهت رشد و اعتلای فرهنگی اقشار مختلف جامعه شد و اظهار کرد: تأمین کتب بیشتر برای رفع نیاز اقشار مختلف جامعه و نیز بهسازی فضا و تجهیزات کتابخانه های شهرستان جم ضروری است.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نیز بر همراهی و حمایت امام جمعه و فرماندار در جهت مشارکت کمیته مسئولیت های اجتماعی نفت و گاز و شورای راهبردی به منظور بهسازی و نوسازی کتابخانه های قدیمی و همچنین تجهیز کتابخانه جدید که طبق پیش بینی ها در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید، تأکید کرد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 3 =