چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱

سوگواره ادبی «روز وداع یاران» در سنندج برگزار شد؛

شهید رئیسی نمونه بارز یک خادم مخلص و مردم‌دار بود

روز وداع یاران

ویژه برنامه سراسری سوگواره ادبی «روز وداع یاران» با حضور مسئولین استانی، سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و قرائت اشعار در وصف آیت الله رئیسی و همراهانش، در سالن همایش کتابخانه مرکزی سنندج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرستان، همزمان با سراسر کشور، ویژه برنامه سراسری سوگواره ادبی «روز وداع یاران» با حضور مسئولین استانی، سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و قرائت اشعار در وصف آیت الله رئیسی و همراهانش، در سالن همایش کتابخانه مرکزی امام خامنه‌ای سنندج برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پرشور مردم و اهالی فرهنگ و ادب استان برگزار شد، شاعران برجسته کردستانی با سرودن اشعار حزن‌انگیز و احساسی، یاد و خاطره شهدای خدمت، به ویژه آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی و همراهانشان را گرامی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش، به مقام شامخ این شهدای والامقام ادای احترام کرد و گفت: شهید رئیسی نمونه بارز یک خادم مخلص و مردم‌دار بود که در طول دوران خدمت خود همواره در خدمت مردم و در تلاش برای رفع مشکلات آنان بود.

وی با اشاره به جایگاه والای علم و دانش در دین اسلام، اظهار داشت: شهید رئیسی علاوه بر اینکه یک فقیه برجسته و عالم دینی بود، در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی نیز خدمات ارزنده‌ای از خود به یادگار گذاشت.

در پایان این مراسم، از شاعران برتر که در سرودن اشعار مرتبط با این سوگواره برگزیده شده بودند، تجلیل شد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 4 =