پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵

نماینده ولی فقیه در استان در سوگواره «روز وداع یاران» در البرز؛

آیت الله رئیسی با شهادت، قداست را به دستگاه اجرایی کشور بازگرداند

روز وداع یاران

در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، سوگواره سراسری «روز وداع یاران» در البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز، در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، سوگواره سراسری «روز وداع یاران» به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز با همکاری حوزه هنری و دبیرخانه کانون های تخصصی کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی استان البرز با حضور آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

آیت الله حسینی همدانی در ابتدای برنامه ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همران ایشان اظهار داشت: آیت الله رئیسی با شهادت، قداست را به دستگاه اجرایی کشور بازگرداندند.

وی افزود: روحیه ظلم ستیزی و فسادستیزی از شاخص های مهم شهید آیت الله رئیسی بود و ایشان در هر مسئولیتی از جمله تولیت آستان قدس رضوی و ریاست قوه قضاییه که قرار گرفت با عملکرد خود قداست را به آن مجموعه بازگرداند و در قوه اجرایی کشور این قداست را با شهادت خود ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان برگزاری این سوگواره به صورت سراسری را اقدامی قابل تقدیر و تحسین دانست.

علی معدنی پور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز با اشاره به توجه ویژه رئیس جمهور شهید به توسعه کتابخانه های عمومی بیان داشت: یکی از ویژگی های برجسته دولت شهید رئیسی اهتمام به موضوع کتاب و کتابخوانی و گسترش فرهنگ مطالعه بود.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش جهادی مجموعه مسئولین فرهنگی، شاعران و نویسندگان و اهالی فرهنگ استان شاهد ادامه راه این شهید بزرگوار در حوزه فرهنگ و کتاب باشیم.

در این ویژه برنامه جمعی از شاعران آئینی استان از جمله رحمان نوازانی، محمود یوسفی، صامره حبیبی، مهسا ایمانی، علیرضا تیموری و سیدرضا هاشمی در وصف رئیس جمهور شهید و یاران ایشان اشعاری قرائت کردند.

آیت الله رئیسی با شهادت، قداست را به دستگاه اجرایی کشور بازگرداند

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 1 =