چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲

با تقدیر از برگزیدگان دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی؛

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهبهان برگزار شد

جلسه انجمن بهبهان

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بهبهان با محوریت جلب مشارکت و همکاری سازمان ها در برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی و تقدیر از برگزیدگان دوازدهمین دوره این جشنواره، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بهبهان به ریاست فرماندار و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی و برگزیدگان دوازدهمین جشنواره رضوی در فرمانداری برگزار شد.

این جلسه با دستورکار تقدیر از برگزیدگان دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، جلب مشارکت و همکاری سازمان ها در برگزاری سیزدهمین دوره این جشنواره و ارائه گزارش عملکرد کتابخانه های عمومی شهرستان بهبهان در سند راهبردی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

نرگس موقرپور، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهبهان، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه به ارائه گزارشی از عملکرد کتابخانه های عمومی بهبهان در خصوص اجرای سند راهبردی در سال ۱۴۰۲ و همکاری اعضای انجمن کتابخانه ها جهت تحقق سند، پرداخت.

ولی الله موسوی، فرماندار شهرستان بهبهان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه، به بررسی وضعیت پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه ها از درآمد شهرداری ها پرداخت.

موسوی خواستار مشارکت و برنامه ریزی اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شد.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای انجمن به ارائه دیدگاه های خود در خصوص برگزاری هر چه بهتر سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی و ارائه راهکارهایی برای جذب اعضا به سمت کتابخانه ها پرداختند.

در پایان از برگزیدگان دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور خانواده های آنان تقدیر شد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 11 =