چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸

به همت کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد؛

همایش سبک زندگی جامع‌نگر برگزار شد

همایش سبک زندگی هالستیک(جامع نگر) با حضور جمعی از علاقمندان برگزار شد

همایش سبک زندگی هالستیک (جامع نگر) به همت کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) شهرستان مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی، به همت کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) شهرستان مشهد همایش سبک زندگی جامع‌نگر با حضور جمعی از علاقمندان برگزار شد.

همایش سبک زندگی جامع‌نگر برگزار شد

زهرا گلچین، مبتکر سبک هالستیک (جامع نگر) این سبک را اینگونه تعریف کرد: دیدگاه هالستیک بر روی ریشه یابی تمرکز دارد و می تواند حال، آینده و ابدیت را بهبود بخشد.

وی با اشاره به تنوع انواع سبک زندگی، اظهار کرد: عملکرد ۲۴ ساعته هر فرد سبک زندگی وی را تعیین می کند. برای مشخص کردن و برنامه ریزی سبک زندگی مختص به خود ابتدا باید عادت های شبانه روزی فرد، ورودی ها، دریافت ها و خروجی های فرد را بیابیم. هر فرد باید برای بقا، زندگی سالم، حال خوب، تکامل و پیشرفت، لذت از تحصیل و شغل و ازدواج و در نهایت تضمین جهان ابدی خود از سبک زندگی خویش آگاه باشد.

گلچین تصریح کرد: اگر فرد از تحصیل، ازدواج، شغل خود لذت نبرد؛ بدین معناست که سبک زندگی مناسبی برای خود انتخاب نکرده است. به عنوان مثال شغل فرد باید مطابق با علاقه، میل و عشق درونی، هدف های فردی و استعدادهای درونی او باشد تا منجر به خلق سبک زندگی مناسب شود.

مبتکر سبک هالستیک به ارائه توضیحاتی پیرامون مبحث جامع نگر بودن پرداخت و افزود: برای این دیدگاه باید دید خود را گسترده کنیم و خود را به جهان بی انتها وصل کنیم. در نهایت اینکه باید خالق خود را بشناسیم تا از سردرگمی و اضطراب نجات بیابیم.

گفتنی است، در پایان جلسه پرسش و پاسخ نیز برگزار شد.

همایش سبک زندگی جامع‌نگر برگزار شد

همایش سبک زندگی جامع‌نگر برگزار شد

همایش سبک زندگی جامع‌نگر برگزار شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 8 =