چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

در سفر استانی به شهرستان‌های شرق استان تهران؛

کتابخانه عمومی شیخ بهایی پردیس با حضور دبیرکل نهاد بازگشایی شد

بازگشایی کتابخانه عمومی شیخ بهایی با حضور دبیرکل نهاد

صبح چهارشنبه ۲۳ خرداد در سفر استانی مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به شهرستان‌های شرق استان تهران، کتابخانه عمومی شیخ بهایی پردیس پس از بازسازی بازگشایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور صبح چهارشنبه ۲۳ خرداد به شهرستان‌های شرق استان تهران سفر کرد.

در ابتدای این سفر کتابخانه عمومی شیخ بهایی پردیس با حضور دبیرکل نهاد بدون تشریفات بازگشایی شد تا ارائه خدمات به اعضا، مخاطبان و مردم را از سر بگیرد.

کتابخانه عمومی شیخ بهایی شهرستان پردیس در سال ۱۳۹۱ در زمینی به مساحت ۵۹۲ متر مربع و با زیربنای ۳۲۰ متر مربع افتتاح شد. این کتابخانه دارای بخش‌های مخزن اصلی، مرجع، نشریات، کودک و سالن‌های مطالعه خانم‌ها و آقایان است.

گفتنی است، در تابستان ۱۴۰۲ با توجه به مشکلات عمرانی ساختمان و نیاز به بهسازی و شاداب‌سازی، کتابخانه در پروژه‌های بازسازی این اداره‌کل قرار گرفت و در اردیبهشت ۱۴۰۳ تکمیل شد. بهسازی سیستم روشنایی و اجرای نور خطی برای اولین بار در کتابخانه‌های عمومی استان تهران و تعویض سیم‌کشی‌های بخش مخزن و لابی و رفع مشکل میزان روشنایی بخش مخزن و لابی، تعمیر رمپ ورودی، گچ‌کاری و رنگ‌آمیزی آبدارخانه و سرویس‌های بهداشتی، تغییر نقشه معماری، جابجایی درب ورودی، جابجایی بخش کودک و افزایش متراژ و نصب شیشه سکوریت از جمله اقدامات انجام شده در این کتابخانه است. در مجموع برای تعمیر، بهسازی و شاداب‌سازی کتابخانه شیخ بهایی پردیس ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

کتابخانه عمومی شیخ بهایی پردیس با حضور دبیرکل نهاد بازگشایی شد

کتابخانه عمومی شیخ بهایی پردیس با حضور دبیرکل نهاد بازگشایی شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 8 =