پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

در راستای تداوم خدمت‌رسانی فرهنگی دولت سیزدهم؛

کتابخانه عمومی هجرت مشهد بازگشایی شد

آیین بازگشایی کتابخانه عمومی هجرت شهرستان مشهد

آیین بازگشایی کتابخانه عمومی هجرت شهرستان مشهد در راستای تکریم ارباب رجوع با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی، آیین بازگشایی کتابخانه عمومی هجرت شهرستان مشهد در راستای تداوم خدمت‌رسانی فرهنگی دولت سیزدهم و تکریم ارباب رجوع با حضور حسین نوربخش، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی و جمعی از اهالی منطقه و رسانه برگزار شد.

حسین نوربخش، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی با تأکید بر نقش مهم کتابخانه‌های عمومی در افزایش دانایی و آگاهی در جامعه، گفت: امروزه دیگر عموم مردم کتابخانه‌های عمومی را به عنوان پایگاه‌های اجتماعی می‌شناسند که این امر به واسطه برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع فرهنگی کتاب‌محور صورت گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری آیین بازگشایی کتابخانه عمومی هجرت شهرستان مشهد، افزود: با توجه به درخواست مکرر اهالی منطقه سجاد و با پیگیری مستمر و مجدانه این مهم انجام شد. این کتابخانه از امروز آماده ارائه خدمات کتابخانه‌ای به بالغ بر ۱۵۰۰ نفر عضو فعال است.

گفتنی است، کتابخانه عمومی هجرت شهرستان مشهد در سال ۱۳۷۴ با زیربنای ۲۲۰ مترمربع افتتاح شد و اکنون با داشتن بخش‌های کودک، سالن مطالعه، نشریات و... و بالغ بر ۲۳ هزار نسخه کتاب به ارائه خدمات کتابخانه‌ای به اهالی منطقه سجاد مشغول است.

کتابخانه عمومی هجرت مشهد بازگشایی شد

کتابخانه عمومی هجرت مشهد بازگشایی شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 0 =