شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲

در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت اعضای کتابخانه‌های عمومی؛

بیش از ۳۰ دوره و کارگاه آموزشی در شهرستان مهریز برگزار می‌شود

بیش از 30 دوره و کارگاه آموزشی در شهرستان مهریز برگزار می شود

به همت کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز و در راستای غنی سازی اوقات فراغت اعضای کتابخانه های عمومی، بیش از ۳۰ دوره و کارگاه آموزشی در کتابخانه های عمومی سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان یزد، در راستای غنی سازی اوقات فراغت اعضای کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز به ویژه گروه سنی کودک و نوجوان و همچنین علاقه مندسازی و آشنایی مخاطبین با برنامه ها و خدمات کتابخانه های عمومی به عنوان یک پایگاه اجتماعی و فرهنگی، بیش از ۳۰ دوره و کارگاه آموزشی در تمامی کتابخانه‌های شهری و روستایی شهرستان مهریز برگزار خواهد شد.

این دوره ها طبق نظرسنجی از اعضای کتابخانه ها و با محوریت معرفی کتاب های مفید در ایام تابستان اجرا خواهد شد.

کلاس های تفسیر قرآن، فن بیان، آموزش طراحی، داستان نویسی، قصه گویی، روان خوانی، کاردستی، نمایش خلاق، روباتیک، روبیک، طراحی سیاه قلم، خوشنویسی، اوریگامی، نوشتن خلاق، عروسک سازی از عناوین کلاس هایی است که در کتابخانه های عمومی شهری و روستایی شهرستان مهریز برگزار خواهد  شد.

گفتنی است، برگزاری کارگاه های روانشناسی با عنوان ترنم بهشتی در زمینه آموزش خانواده و فرزند پروری، نشست های کتابخوان و نقد و بررسی کتاب به صورت رایگان در تعدادی از کتابخانه های عمومی و همچنین برگزاری نشست شاهنامه خوانی با محوریت محفل ادبی اردیبهشت و حافظ خوانی با محوریت محفل ادبی ارغوان، از دیگر برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز در طول تابستان خواهد بود.

لازم به ذکر است علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و اطلاع از برگزاری کلاس ها به کتابخانه های عمومی شهرستان مراجعه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 10 =