چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵

در راستای تحقق عدالت فرهنگی در دولت سیزدهم؛

کتابخانه عمومی حافظ در شهرستان رباط کریم افتتاح شد

کتابخانه عمومی حافظ در شهرستان رباط کریم افتتاح شد

کتابخانه عمومی حافظ روز سه شنبه ۸ خرداد ماه با حضور مسئولین و جمع کثیری از مردم کتابدوست شهرستان رباط کریم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، با هدف تحقق عدالت فرهنگی، کتابخانه عمومی حافظ سه شنبه ۸ خردادماه با حضور امید احمدی، فرماندار رباط کریم؛ حمیدرضا الهیاری، شهردار؛ حجت الاسلام والمسلمین ترابی، امام جمعه شهرستان رباط کریم؛ الهه زارعین، رئیس اداره کتابخانه های عمومی  شهرستان رباط کریم؛ اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از مسئولین و رؤسای ادارات شهرستان افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم الهه زارعین، رئیس اداره کتابخانه شهرستان رباط کریم به ارائه گزارشی از روند ساخت و تجهیز کتابخانه پرداخت و گفت: با توکل به خدا و همکاری شهرداری رباط کریم توانستیم کتابخانه عمومی حافظ در شهرستان رباط کریم را  افتتاح کنیم؛ تلاش شده تا اعضا و اهالی این منطقه بتوانند به نحوی شایسته از آن بهره ببرند.

زارعین ادامه داد: کتابخانه عمومی حافظ با داشتن ۵ هزار نسخه کتاب دارای بخش های مخزن کتاب، بخش کودک و نوجوان، سالن مطالعه و بخش نشریات بوده و از امروز آماده ارائه خدمت به مردم کتابدوست شهرستان رباط کریم شده است.

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار نفر در کتابخانه های شهرستان عضو فعال هستند، تصریح کرد: عضوگیری این کتابخانه در روزهای آتی انجام خواهد شد و امیدواریم با استقبال مردم کتابدوست عزیز مواجه شود.

حمیدرضا الهیاری، شهردار رباط کریم با اشاره به اینکه به منظور توسعه فرهنگ کتابخوانی، کتابخانه حافظ در محله وحیدیه رباط کریم به بهره‌برداری رسیده است، گفت: این کتابخانه دارای ۱۷۰ مترمربع زیربنا توسط شهرداری ساخته شده است و حق انتفاع آن به صورت دائم به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور واگذار شده است.

کتابخانه عمومی حافظ در شهرستان رباط کریم افتتاح شد

کتابخانه عمومی حافظ در شهرستان رباط کریم افتتاح شد

کتابخانه عمومی حافظ در شهرستان رباط کریم افتتاح شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 11 =