پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱

در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری؛

مراسم یادبود «شهدای خدمت» در گرمسار برگزار شد

رگزاری مراسم یادبود شهدای خدمت

در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار، مسئولین کتابخانه‌ها و کتابداران شهرستان گرمسار با حضور در کتابخانه عمومی شهدای این شهرستان یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار، مسئولین کتابخانه‌ها و کتابداران شهرستان گرمسار با حضور در کتابخانه عمومی شهدای این شهرستان یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشتند.

مراسم یادبود «شهدای خدمت» در گرمسار برگزار شد

در این نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله تیموریان مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان گرمسار به بیان سخنانی در خصوص تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آیت‌الله رئیسی در خدمت به مردم اشاره و تأکید کرد: همه ما باید در مسیر خدمت به مردم، منش، رفتار و سلوک ایشان را الگو خود قرار داده و رهرو ایشان باشیم.

روح‌الله تیموریان در ادامه به برخی خصوصیات اخلاقی و شخصیت شهید رئیسی پرداخت و تأکید کرد: آیت‌الله رئیسی در مدت سه سال که عهده‌دار ریاست جمهوری کشور ایران بودند همواره وسط میدان و در میان مردم بودند.

وی افزود: در میان صفات برجسته ایشان اخلاص و صداقت پاک دستی، ساده زیستی، حلم و صبوری در عین‌ حال بسیار شجاع و مقتدر در برابر استکبار جهانی می‌درخشید و اگر غیر شهادت نصیب ایشان می‌شد، باید به ایشان و عملکرد خالصانه ایشان مردد می‌شدیم شهادت مزد خدمات خالصانه ایشان بود.

مراسم یادبود «شهدای خدمت» در گرمسار برگزار شد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان گرمسار در خصوص مشارکت فعال در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز به سخنانی از مقام معظم رهبری اشاره و تأکید کرد: واقعه غدیر تمرین ولایت مداری امت بود و امروز انتخاب در این دوران حساس در امتداد واقعه غدیر است، بنابراین همه ما موظفیم در وهله اول در بالا رفتن مشارکت حداکثری اقشار و در وهله دوم انتخاب اصلح تلاش کنیم و یقین بدانیم مشارکت بالا و انتخاب فرد اصلح حفظ ارزش‌های نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران و پاسداشت خون شهدا و تکمیل و ادامه‌دهنده راه شهدای خدمت خواهد شد.

گفتنی است، در این نشست کلیپ‌هایی از سخنان مقام معظم رهبری درباره اهمیت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران و عملکرد دولت سیزدهم و شهدای خدمت برای حاضرین به نمایش گذاشته شد.

مراسم یادبود «شهدای خدمت» در گرمسار برگزار شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
8 + 2 =