شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷

به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم؛

سوگواره ادبی «اربعین شهید رئیسی عزیز و شهدای پرواز اردیبهشت» برگزار می‌شود

اربعین شهید رئیسی عزیز و شهدای پرواز اردیبهشت قم

به مناسبت چهلمین روز شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و همراهان ایشان، سوگواره اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با عنوان «اربعین شهید رئیسی عزیز و شهدای پرواز اردیبهشت» با حضور جمعی از شاعران، نویسندگان و هنرمندان در قم برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، به مناسبت چهلمین روز شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و همراهان ایشان، به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم، جمعیت هلال احمر استان، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، خانه مطبوعات و هیئت خادم الرضا (ع)، سوگواره اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با عنوان «اربعین شهید رئیسی عزیز و شهدای پرواز اردیبهشت» برگزار خواهد شد.

این مراسم با سخنرانی حمید مکارم، رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در قم و شعرخوانی و روایتگری جمعی از نویسندگان، شاعران و هنرمندان استان قم برگزار می شود. همچنین، نمایشگاه عکس «شهید جمهور» با تصاویری از روایت خدمات شهید رئیسی در حاشیه این مراسم برپا خواهد شد.

علاقه مندان می توانند روز یکشنبه ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۰ صبح با حضور در سالن غدیر کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، در این مراسم شرکت کنند.

سوگواره ادبی «اربعین شهید رئیسی عزیز و شهدای پرواز اردیبهشت» برگزار می‌شود

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 3 =