دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸

همزمان با اربعین شهیدان پرواز اردیبهشت؛

نشست نقد و بررسی کتاب «صبح شام» در کرمان برگزار شد

نشست اربعین شهدای پرواز

نشست نقد و بررسی کتاب «صبح شام، خاطرات شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان» همزمان با اربعین شهیدان پرواز اردیبهشت در کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان، همزمان با اربعین شهیدان پرواز اردیبهشت، نشست نقد و بررسی کتاب «صبح شام، خاطرات شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان » در کرمان با حضور مسئولین و کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان کرمان در کتابخانه مرکزی برگزار شد.

کتاب «صبح شام» مجموعه ای از خاطرات حسین امیرعبداللهیان و روایتی از بحران سوریه است که سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، یک سال قبل از شهادت و در دیداری به شهید حسین امیرعبداللهیان توصیه کردند برای انتقال پیام رشادت‌ها، شهادت‌ها، شجاعت‌ها و حتی جنایات و خیانت‌ها در سوریه و منطقه غرب آسیا، بخشی از خاطرات خود را مکتوب و منتشر کند.

کتاب حاضر در  ۳ بخش نگاشته شده است. بخش اول «انتخاب به معاونت وزارت امورخارجه»، بخش دوم «یادداشت‌هایی از تلاش‌های دیپلماتیک و سفرهای مرتبط با تحولات منطقه» و بخش سوم «بحران سوریه و نقش بزرگ سردار سلیمانی در تأمین امنیت منطقه و ایران» است.

در ادامه این نشست خلاصه ای از زندگینامه و معرفی خدمات آیت الله رئیسی توسط محبوبه علیزاده، مسئول کتابخانه آیت الله شیرازی ارائه شد. در پایان سروده ای در وصف شهیدان پرواز اردیبهشت قرائت شد.

نشست نقد و بررسی کتاب «صبح شام» در کرمان برگزار شد

نشست نقد و بررسی کتاب «صبح شام» در کرمان برگزار شد

نشست نقد و بررسی کتاب «صبح شام» در کرمان برگزار شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 10 =