پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶

گامی بلند در راستای ترویج کتابخوانی در کردستان؛

تفاهم‌نامه همکاری کتابخانه‌های عمومی و کمیته امداد منعقد شد

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین نهاد کتابخانه‌ها و کمیته امداد(ره)

در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تفاهم‌نامه‌ای بین کتابخانه‌های عمومی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تفاهم‌نامه‌ای بین نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ارائه خدمات ویژه به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در کتابخانه‌های منتخب استان منعقد شد.

در جلسه وبیناری سراسری که با حضور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری به امضای معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان و رضا طوسی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان رسید.

هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و فراهم کردن امکان بهره‌مندی از فضاهای فرهنگی و امکانات موجود در کتابخانه‌های عمومی برای تمامی مخاطبین و گروه‌های هدف، اعم از خانواده‌های تحت حمایت، کارکنان و خانواده‌های آنان است.

همچنین، در این تفاهم‌نامه بر مشارکت در اجرای طرح‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و ارائه خدمات ویژه به خانواده‌های تحت پوشش در کتابخانه‌های منتخب استان تأکید شده است.

امید است با اجرای این تفاهم‌نامه، گامی بلند در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در استان کردستان برداشته شود و زمینه‌های دسترسی آسان‌تر به کتاب و کتابخانه برای تمامی اقشار جامعه فراهم شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 2 =