پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم در آستانه روز قلم عنوان کرد؛

ظرفیت ویژه و ناشناخته استان قم در حوزه نویسندگی

دیدار مدیرکل استان قم با نویسندگان قمی

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در آستانه روز قلم و در دیدار با حامد اشتری و فهیمه شاکری مهر از نویسندگان استان، بر ظرفیت ویژه و ناشناخته استان قم در حوزه نویسندگی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، در آستانه روز قلم، مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم با حامد اشتری و فهیمه شاکری مهر، از نویسندگان استان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در این دیدار گفت: استان قم ظرفیت های استثنایی و ناشناخته ای در حوزه نویسندگی دارد و حضور نویسندگان استان به عنوان برگزیده در بسیاری از جشنواره ها و جوایز ادبی کشور نشان از این ظرفیت است.

وی در ادامه اظهار داشت: حضور و تعامل نویسندگان با کتابخانه ها و کتابداران باید گسترش پیدا کند؛ چراکه این تعامل می تواند در نهایت به بهبود آثار تألیف شده و ارتباط بیشتر نویسندگان با مخاطبان خود بیانجامد که در نهایت به غنای ادبیات کشور کمک می کند.

توکلیان با تأکید بر اهمیت استعدادیابی نویسندگان در کتابخانه های عمومی تصریح کرد: یکی دیگر از عرصه هایی که می تواند محل تعامل نویسندگان با کتابخانه ها باشد، برگزاری دوره های آموزشی و شناخت و کشف استعداد های نویسندگی در استان است که این مهم با توجه به پراکندگی جغرافیایی کتابخانه های استان از شهر قم تا روستاها و بخش ها امکان پذیر است.

در این دیدار، حامد اشتری و فهیمه شاکری مهر از نویسندگان استان قم نیز با تأکید بر جایگاه ویژه کتابخانه های عمومی به عنوان پاتوق نویسندگان استان، از آمادگی نویسندگان برای همکاری بیشتر در فعالیت های کتابخانه های عمومی به ویژه در بخش ها و روستاهای استان خبر دادند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 7 =