پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری؛

نشست تبیینی بصیرتی انتخابات در کتابخانه مرکزی ایلام برگزار شد

نشست تبیینی بصیرتی انتخابات

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نشست تبیینی بصیرتی انتخابات در سالن جلسات کتابخانه مرکزی ایلام برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نشست تبیینی بصیرتی انتخابات با حضور سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام و جمعی از کارکنان و کتابداران با سخنرانی حامد شیرخدا، کارشناس ارشد مسائل سیاسی در سالن جلسات کتابخانه مرکزی ایلام برگزار شد.

نشست تبیینی بصیرتی انتخابات در کتابخانه مرکزی ایلام برگزار شد

سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام با بیان اینکه انتخاباتی که ظرف یک سال باید انجام می‌شد، ظرف یک ماه در حال انجام است، بیان کرد: با توجه به ضایعه درگذشت شهید جمهور، شرایط برگزاری انتخابات متفاوت تر از همیشه است چون در برهه حساسی قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه یکی از نمادهای بزرگ سیاسی در دنیا بحث انتخابات است، گفت: کشور ما نیز بیشترین تعداد انتخابات را برگزار کرده و این انتخابات با حضور مستقیم، نظارت و مشارکت خود مردم برگزار شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام اذعان کرد: با مشارکت و اجرای برنامه فرهنگی به  خصوص برای قشر کودک و نوجوان می توانیم انگیزه های خوبی برای جامعه تعریف کنیم، ما باید به عنوان سربازان فرهنگی در حوزه جهاد تبیین دستاوردهای مهمی که انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان آورده به خوبی عمل کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد، مردم ما همچون گذشته و همیشه با آگاهی، حضوری پرشور در انتخابات پیش‌رو خواهند داشت.

نشست تبیینی بصیرتی انتخابات در کتابخانه مرکزی ایلام برگزار شد

حامد شیرخدا انتخابات را عرصه تجلی اراده و مشارکت ملت در سرنوشت کشور دانست و گفت: تدبر و اندیشه یکی از برجسته ترین خصائل انسان است. خدای متعال انسان را به تفکر دعوت کرده و انتخابات یکی از عرصه هایی است که ملت فهیم ایران باید با تدبر، اندیشه و تحقیق جامع نسبت به انتخاب فرد اصلح در آن گام بردارند.

شیرخدا با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اولویت اصلی مشارکت است، اظهار کرد: اولویت همه ما در انتخابات باید دغدغه رهبر معظم انقلاب یعنی مشارکت باشد.

وی افزود: این روزها ممکن است در فضای مجازی یا به دیگر طرق اطلاعات نادرست یا مخالف با حضور و مشارکت پرشور مردم در عرصه انتخابات منتشر شود که ما باید بصیر باشیم.

وی در انتها بیان کرد: دشمن به دنبال ایجاد تردید در ذهن خواص است. اکنون مقطعی نیست که انسان وظیفه اش را نداند و دودل باشد. اگر مشارکت مردم منطقی و معقول باشد، کشور قدرت می‌گیرد و امنیت بالا می‌رود.

نشست تبیینی بصیرتی انتخابات در کتابخانه مرکزی ایلام برگزار شد

نشست تبیینی بصیرتی انتخابات در کتابخانه مرکزی ایلام برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 7 =